|
Ik heb vannacht een stukje van de TMF Awards gezien in de 3e herhaling denk ik... Marco Borsato is inderdaad de zanger van NL, leuke openingsact met Jamie Cullum en Candy Dulfer. Daarnaast vormt hij ook een grappig duo met Ali B. (R.E.S.P.E.C.T!)!
Renate zag er leuk uit, ze was aan het begin van zenuwachtig... Kelis was volgens mij schor, dat klonk echt heel slecht! Inge de Bruijn kan wel stoppen met zwemmen, zij past wel in de 'glamour'wereld (na 3 seconden op het toneel te hebben gestaan "Publiek, jullie zijn geweldig"). Ik snapte weinig van de keuzes voor de meeste prijswinnaars, maar ik behoor dan ook niet tot de doelgroep natuurlijk... Toen Scooter opkwam heb ik direct de tv uitgeschakeld, maar als ik lees dat Marco ook nog met Tijs mee heeft gezongen wil ik nog wel een keer inschakelen voor een volgende herhaling (Welk nummer heeft hij meegezongen?)
|