|
'k Heb een link naar hier in mijn sig gezet, iemand iets op tegen? Mochten er nog vreemdelingen meedoen, dan zetten we die gewoon in een aparte lijst; no way dat een vreemdeling aan meer dan 77 punten geraakt, ben ik wel vrij zeker van. Beschouw het als reclame voor dit forum, zo vinden er mss nog een paar Belgen de weg naar hier. 
|