|
| quote: | Originally posted by Phat B
dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo. 
Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is.
Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten.
Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon. |
Mooi gesproken. Ik sluit me er volledig bij aan.
|