Originally posted by Jappio
afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen
2x 11 is ook 22 voor jou, toch?
Ik kan hier ook wel een foto van mij doen, met mijn lange ******, maar dan worden Emre en Tim81 weer jaloers
Mar-16-2005 15:47
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...ben jij propper dan? Ik heb het over iemand anders
hahahaha lol ja zomers ben ik soms ook wel1ns propper voor het draaien
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-16-2005 16:21
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
quote:
Originally posted by SnuggLe
2x 11 is ook 22 voor jou, toch?
Ik kan hier ook wel een foto van mij doen, met mijn lange ******, maar dan worden Emre en Tim81 weer jaloers
Haha, begin daar nou niet weer over...!
Dat weten we nu wel! Ze zeggen toch ook over mannen met een grote auto dat het compensatie is... wie weet wat dat over jouw shirt zegt!
Mar-16-2005 16:58
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Hahaha Roger zegt wel ff nee tegen een onwijse stoot hahaha laat me niet lachen.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Originally posted by Tim81
Haha, begin daar nou niet weer over...!
Dat weten we nu wel! Ze zeggen toch ook over mannen met een grote auto dat het compensatie is... wie weet wat dat over jouw shirt zegt!
1) heb geen auto
2) shirtje is te klein
Dus dat wil zeggen....
Nu jij weer
Mar-16-2005 18:01
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar als ik ga stappen kijk ik daar eerst echt niet naar
Mwjha maar ouwe rukker, jij hebt al een sjik dus dat geld niet voor jouw. Maar het is trouwens onzin dat het kijken naar het uiterlijk een negatief aspect is. Een vrouw moet gewoon opvallen. Want als dat niet zo is dan geef je haar geen aandacht. Vrouwen stappen volgens mij ook niet naar een gozer die hardstikke lelijk is. Geldt voor beide parijen lijkt mij.
En alle vrouwen zijn gewoon.....
___________________
Allemaal gelul!!
Mar-16-2005 19:21
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by Jappio
afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ook mannen tegenwoordig dan?
nou die ene ervaring met jou was meer dan genoeg. En volgens mij heb je het stiekem ook nog tegen remy en die sjinees gezegd want die lopen ook nog steeds de hele tijd te vragen of ze een x langs mogen komen
Mar-16-2005 21:14
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha Roger zegt wel ff nee tegen een onwijse stoot hahaha laat me niet lachen.
nee kan jij je niet voorstellen he neukteugel
Mar-16-2005 21:19
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Jappio
nou die ene ervaring met jou was meer dan genoeg. En volgens mij heb je het stiekem ook nog tegen remy en die sjinees gezegd want die lopen ook nog steeds de hele tijd te vragen of ze een x langs mogen komen
Ja maar dat is vanwege je zusje , maar ik wil jou er best bij nemen want ik snap je hint wel
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***