Ja, t was gezellig en fijne plaatjes enzo
heb me goed vermaakt hiero perry en markus draaide beide hemels! en toen marnix joris voorn draaide
quote:Originally posted by Roger heb me goed vermaakt hiero perry en markus draaide beide hemels! en toen marnix joris voorn draaide Marnix draaide Joris Voorn? Armin draaide Tiesto? Perry draaide Markus?
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
quote:Originally posted by TranceFool Marnix draaide Joris Voorn? Armin draaide Tiesto? Perry draaide Markus? Joris Voorn - Incident
___________________
quote:Originally posted by TranceFool Marnix draaide Joris Voorn? Armin draaide Tiesto? Perry draaide Markus? ....
Ik heb geen Armin en Tiesto gezien hoor zaterdag hehe.
zo heb me ook goed vermaakt hiero. Perry en Markus
wel ontzettend kut toen markus taurus moest afkappen
Markus was er niet helemaal bij ofzo, 10 voor 4 stoppen en taurus afkappen. Voor mij daalt hij in zn waarde...
___________________ I'll break you, when you fall away I'll kill you!!
Last edited by Esrem on Mar-29-2005 at 23:22
Taurus vind ik echt geen goede plaat. Snap niet dat Dekay daar iets mee te maken heeft... terecht dus dat hij hem afkapte!
___________________ Sasha!
quote:Originally posted by Esrem Markus was er niet helemaal bij ofzo, 10 voor 4 stoppen en taurus afkappen. Voor mij daalt hij in zn waarde... het was wel 10 voor 5 lieve schat en volgens mij moest hij ermee stoppen
quote:Originally posted by Partyhardy! Taurus vind ik echt geen goede plaat. +1, ik vind het zelfs een verschrikkelijk slechte plaat, totaal fantasieloos.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA