|
| quote: | Originally posted by Marc.....S
En dat van Robin, tja... |
Sorry Kusje voor jullie 
Nah, dat was flauw. De Arise die ik meegemaakt heb was gewoon een top feest. Dat er intern strubbelingen zijn, kan altijd gebeuren. Shit happens.
| quote: | Originally posted by Decibel Device
jezus man, dat je hier nog serieus op in gaat ook...
maargoed, jammer dat TA zo zwak gemoddereerd word, dit topic had al veel eerder dicht gemoeten |
In your face Blik & Eieregooie, daar kan je het mee doen!
Ben het er deels wel mee eens Eat shit Ei 
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind dat ik nog vrij netjes en verstandig gereageerd heb. Even netjes aangeven hoe kansloos iemand post is opzich niet verkeerd. Ik ga er ook niet op in, ik geef aan hoe kansloos en kinderachtig iemand zich gedraagt. |
Zo he! Dit is je eerste normale uitgebalanceerde post tim, Hulde ! 
|