Originally posted by DeSpErAtOs-X
van binnen door et raampje naar buiten kijken eeft ook z'n charmes
vind je? ik vind er toch maar niets aan...
heb gister al ganse dag binnen gezeten en vandaag weeral, bah waarom moet ik net nu ziek worden
Mar-21-2005 15:47
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Nyah
vind je? ik vind er toch maar niets aan...
heb gister al ganse dag binnen gezeten en vandaag weeral, bah waarom moet ik net nu ziek worden
Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen
Originally posted by Eagle`
Nee serieus doe goe, deze nacht bijna ni geslape door een dikke kopvalling ofzo, als ge wa in de buitelucht komt voelde u een stuk beter
vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud
voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken -> toch iets doen om me bezig te houden)
morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker...
Mar-21-2005 23:17
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken -> toch iets doen om me bezig te houden)
morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker...
toch nog beterschap als ge nog wa ziek zijt =). Bij mij ist gelukkig al een tijdje geleden.
Mar-22-2005 15:59
Evaatje
tranceaddict in training
Registered: Aug 2003
Can U feel it...
dat ik van je hou liefje?
Mar-26-2005 11:54
teknasia
a.k.a. Vylix
Registered: Jun 2001
quote:
lol kheb de laatste paar weken bekans alle episodes van SP gekeken
including 901, 902 & 903