 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
Sniper
Markus Schulz Addict

Registered: Mar 2002
Location: IL
|
|
|
| quote: | Originally posted by Huge-A
אני מאשים רק אותך בכל זה ...
אתה במקום לנסות ללמוד לא לכתוב שטויות ודברים אנטישמים אתה כמו ילד קטן עושה רעש וגורר אחריך את כל הגן..
והנה זה מה יצא עוד תרד בלי קשר עוד ויכוחים מיותרים וטיפשיים
אנשים כמוך הורסים את השם הטוב של המקום הזה ...
חבל זה כבר לא מעניין אותי לקרא כאן בכלל.. אני ישר מגיע לסוף של כל מה שכתבו ותמיד זה שפתח גם יביא את היציאה הכי דפוקה כמו זאת מעל .
וגם לך זה מופנה אלכס .. אתה הכי לא קשור אחרי התרד שפתחת ... אתה מבין למה לא מעניין לקרוא כאלה דברים.
אז תעשה לי טובה גם אתה יצאת ממש חציל במובן השלילי של כל הקטע הזה ..
ועוד נוסיף על שחר עם כל הכבוד שלי אליך
אתה סתם משחק אותה איזה מאסטר פוקימון(זכויות שמורות) שיודע הכל ..
נו בחיית מה כל הזיוני שכל והתגובות על כל תגובה .
אתה אולי כן מבין בהרבה דברים אבל אל תנסה להראות את עצמך מעל כולם באמת
יאללה אני אוהב את כולכם אבל אתם זייני שכל כמו לא יודע מה
|
אתה הכי צודק שיש..
הטרדים פה ממש לא מעניינים, איך מטרד של אנשים לפוצץ הגעתם להשוואה בין מזרחיים לאשכנזים.?!@#
כולנו בני אדם!, ערסים הם ערסים וגם הם בני אדם
זה שהם מתנהגים אחרת לא אומר שצריך לקטול אותם
אף אחד לא יותר טוב מהם והם לא טובים יותר מאף אחד
לכל אחד החסרונות שלו, ומה שחיסרון אצלי יכול להיות יתרון אצל אדם אחר ולהפך,
אני באמת לא מבין איך כל תרד פה הופך לריב, ואי אפשר לדון על נושא אחד מהפוסט הראשון ועד האחרון שלא יכנסו בו 1000 נושאים אחרים
ושחר גם אתה נורא מעצבן, אתה חייב להגיב לכל דבר
אני יודע שזה לא המקום, אבל אני חייב להגיד כבר מה שאני שומר לעצמי תקופה מסוימת מאוד,
הפורום הזה אחלה, האנשים פה אחלה..
אבל אתם מזיינים ת'מוח כ"כ, זה שזה פורום של מוזיקה זה לא אומר שמדברים פה על מוזיקה נטו, אפשר לדבר על דברים אחרים..
זה שמרכזים פה טרדים בנושא מסוים כמו ההמלצות זה בששביל למנוע את השכונה שתיהיה פה, אבל אנשים עשו פה אתר שמראה מה השתחרר היום
בלי להכליל, יש פה אנשים שבאים להראות שהם שפיצים ושיש להם שחרורים הכי מעודכנים שיש..
באותה מידה יש גם אנשים כמו אליאור שמפרטים פה על כל טראק שהם רושמים..
אני באמת נמנע מלרשום תגובות פה בטרדים.. אני קורא את הכל ובסוף הטרד אני פשוט מעדיף לא להגיב..
אנשים, אני לא יגיד שפעם זה לא היה ככה, ושאני יותר טוב.. אבל שימו לב כל אחד פה מזיין ת'מוח שמשמעם פה, ואחרי שעה רושם תגובות לא קשורות בכלל לטרד מסוים..
ותפסיקו עם הקטע המטוטמם הזה של ה
"+1"
זה הכי ספאם בארץ, לכל אחד איכפת פה כמה פוסטים יש לו
ולקטול את השני.. תנו תגובות עניניות.. שיהיה כיף לקרוא ולדון על נושא כמו שצריך ולא לזיין ת'מוח בכל מקום.
___________________
|
|
Mar-17-2005 11:49
|
|
|
 |
 |
Sniper
Markus Schulz Addict

Registered: Mar 2002
Location: IL
|
|
|
שחר אני רוצה לתקן אותך במשהו,
לכל יש את הטעם שלו, ולכן כל אחד יכול לפתוח פה טרד על טראק שלדעתו עשה לו אתזה וזה חשוב, ולאף אחד פה אין זכות להגיד לו שזה קטע שלא שווה טרד, אם כל הכבוד, יש טרד של המלצות, אפשר לדון על כל קטע בפני עצמו
אבל כמו שרשמתי פה, אנשים לא מפרטים על קטע, הם רושמים את השם של השחרור לדוגמא:
shahar_pres_spaman_-_moui_spam-XXX-XXX
חזק!
ככה לא ממליצים, זה חרא, זה להראות שיש לי גישה לקטעים חדשים ואני תותח..
אני אישית כבר בקושי מוריד מוזיקה דרך הטרד הזה.. כי רוב הקטעים הם לא לטעמי, אז אני מחפש פליליסט של אמנים מסוימים שאני אוהב את הסגנון שלהם ומוריד.. למרות שגם את זה לא עשיתי כבר איזה 4 חודשים..
שאתם ממליצים על קטע תנו קצת רוויו כמו שצריך שיהיה עניין, תרשמו סגנון מי עומד מאחורי זה, וכו' וכו'.. תיהיו יצרתיים!
___________________
|
|
Mar-17-2005 13:10
|
|
|
 |
 |
Shahar
----------

Registered: Jun 2002
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by Sniper
שחר אני רוצה לתקן אותך במשהו,
לכל יש את הטעם שלו, ולכן כל אחד יכול לפתוח פה טרד על טראק שלדעתו עשה לו אתזה וזה חשוב, ולאף אחד פה אין זכות להגיד לו שזה קטע שלא שווה טרד, אם כל הכבוד, יש טרד של המלצות, אפשר לדון על כל קטע בפני עצמו
אבל כמו שרשמתי פה, אנשים לא מפרטים על קטע, הם רושמים את השם של השחרור לדוגמא:
shahar_pres_spaman_-_moui_spam-XXX-XXX
חזק!
ככה לא ממליצים, זה חרא, זה להראות שיש לי גישה לקטעים חדשים ואני תותח..
אני אישית כבר בקושי מוריד מוזיקה דרך הטרד הזה.. כי רוב הקטעים הם לא לטעמי, אז אני מחפש פליליסט של אמנים מסוימים שאני אוהב את הסגנון שלהם ומוריד.. למרות שגם את זה לא עשיתי כבר איזה 4 חודשים..
שאתם ממליצים על קטע תנו קצת רוויו כמו שצריך שיהיה עניין, תרשמו סגנון מי עומד מאחורי זה, וכו' וכו'.. תיהיו יצרתיים! |
מסכים איתך וגם אם כל אחד יתחיל לרשום ריוויו שלם על הטראק ולפרט מה קורה בו בכל שניה
אם כל אחד יתחיל לפתוח טרד על טראק שהוא אהב זה לא יגמר
ועובדה שכשיש טראק באמת מיוחד הוא עושה רעש בעולם ותראה את זה לפי המצעדים
כל טראק שעשה רעש פה אצלנו עשה רעש גם בפורום העולמי ועובדה ש
whiteroom
זכה השנה מקום ראשון אצלנו
ו
ATRC
שנה שעברה
נכון שלכל אחד יש תטעם שלו אבל עובדה שבסוף יש טראקים שרוב האנשים מסכימים שהם מיוחדים ומגיע להם להיות הראשונים
|
|
Mar-17-2005 13:13
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:26.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|