Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is de slechtste dj?
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Muppy
Bankzitter #1



Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands

quote:
Originally posted by Little Theseus
Waarop baseer je dat? Deze grootheid heeft echt veel meer dan je denkt gedaan voor de dance scene in Nederland, en als gedeeld nachtburgemeester de laatste jaren de clubscene in Amsterdam enorm op doen opleven. Niet alleen z'n eigen draaikunsten maar ook zijn feesten onder de noemer Meubel Stukken in onder andere Club 11 zijn geweldig.
Ik durf te wedden dat je niet wist dat Joost (45 jaar oud) nachtburgemeester is,wist ik of dat hij 15 jaar geleden in de roxy draaide, dat de feesten SpeedFreex, het Oud Hollandsch Acid feest en nog veel meer van hem is?wist ik ook Joost van Bellen is geen prutsdj, hij is een Icoon in de Dancescene. Ware helden blijven altijd een beetje op de achtergrond, wetend dat het vercommercialiserenm, altijd maar meer en verheerlijken van bepaalde muziek (trance; -> tiesto, armin) de ondergang betekent.mee eens, doe ik dus ook nie aan mee
Muppie, ik vroeg niet voor niets bij het openen van deze draad of je wel wilde onderbouwen waarom je een dj rukky vind. Ik ben benieuwd.


KOMTIE DAN HE:


afgelopen jaar zn set op sensation white gehoord?
ging nergens over! sloeg ner-gens op! ik had hem hiervoor nooit eerder gezien, dus daar zal ik niet over oordelen, maar wat hij hier gewoon liet horen was zo fucked up! iedereen stond stil en ging richting huis...

Old Post Mar-17-2005 21:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??



Registered: Jan 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn.
Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal


Ik hoop cq. geloof dat je het nu puur over die echte DANCE/WANNABE trance plaatjes hebt, zoals die shit van DJ Peran en Spe.. (KOTS).. cial.. (KOTS).. D.. Je hebt wel gelijk, maar gelukkig is het ook bij heel veel clips nog niet zo.. (toch??)

Ach ik lul ook maar wat, ik weet al heel lang niet meer wat er in de top40 staat


___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home


- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Mar-17-2005 22:06 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mahwang
Senior tranceaddict



Registered: May 2003
Location: Amsterdam
Re: Wie is de slechtste dj?

quote:
Originally posted by Little Theseus
Nu mixmag een lijst heeft gemaakt met slechtste dance-producties allertijden leek het mij leuk om in antwoord hierop lekker gal te spuien op bekende dj's die je echt kut vind.
Dus: wie vind je echt rukky? Beargumenteer wel

Ik zal de spits maar afbijten: Pavo!!

Niet omdat ie slecht kan mixen of slechte platenkeus heeft in zijn genre, maar omdat hij de enige dj tot nu toe is geweest die m'n plaat halverwege afkapte om z'n eigen set te doen. Dat deden onder andere Darkraver, the Prophet, Jean, Promo, Bass-D, E-Craig, G-Spott, Jose, Tom Harding allemaal niet, en Pavo kapte gewoon Hennes & Cold - The Second trip ver voor de climax af!!!

Zo en laat nu de haatposts maar komen!!


ik moet zeggen dat ik de muziek in the one ook niet spectaculair vind


___________________
visible noise

Old Post Mar-17-2005 22:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for mahwang Click here to Send mahwang a Private Message Add mahwang to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Nijmegen

quote:
Originally posted by Muppy
KOMTIE DAN HE:


afgelopen jaar zn set op sensation white gehoord?
ging nergens over! sloeg ner-gens op! ik had hem hiervoor nooit eerder gezien, dus daar zal ik niet over oordelen, maar wat hij hier gewoon liet horen was zo fucked up! iedereen stond stil en ging richting huis...


Idd, dat was pas echt slecht. Maar ik heb ook dj Cross gehoord op Revolution, jezus wat slecht. En 1x Tomcraft horen mixen op TE, nouja mixen. Was net een radio dj, de ene plaat erop de ander eraf. En dat 90 minuten lang

Old Post Mar-17-2005 22:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1



Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn.
Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal


helemaal mee eens...echt te triest voor woorden! ik loop stage en daar heb jongetjes uit de brugklas het over de clip van Uniting Nations - Out of touch:

ja meneer dan gaat die jongen vals spelen en dan moeten ze allemaal strippen! dat is echt een cool nummer!

Old Post Mar-17-2005 22:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat



Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands

best ernstig inderdaad wat tegewoordig soms in een clip moet zitten om die plaat te kunnen verkopen

Old Post Mar-17-2005 22:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!



Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......

quote:
Originally posted by TranceZoner
DJ Peran en Spe.. (KOTS).. cial.. (KOTS).. D.. Je hebt wel gelijk, maar gelukkig is het ook bij heel veel clips nog niet zo.. (toch??)


Dj Peran = Paul van Dyk
Zag laatst een oud clipje van DJ Jean & Peran met dat oude nr. uit 1997 (clubnummer, weet de naam niet meer) en die gast die naast Jean verscheen was toch ZEKER Paul van Dyk.
Special D. is zowieso gruwelijk


___________________

Old Post Mar-17-2005 22:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict



Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)

Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?

Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken


___________________

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Mar-17-2005 22:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1



Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?

Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken


al eens gedacht aan hoe het de maatschappij beinvloed? de kids die nu bij mij in de brugklas zitten, denken min of meer dat dat normaal is, en dat iedereen zich zo moet gaan kleden/gedragen. nou sorry hoor, maar ik vind dat echt niet kunnen gewoon!

ik ben daar misschien wat behoudend in, maarja...

Old Post Mar-17-2005 22:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat



Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?

Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken


nee maar dat is het juist

dat in zo'n clip 40 tieten nodig zijn omdat het anders niet verkoopt
als het een goed nummer was dan zou het toch niet helemaal nodig zijn ofwel

Old Post Mar-17-2005 22:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist



Registered: Oct 2002
Location: NL

quote:
Originally posted by nwopper
Dj Peran = Paul van Dyk
Zag laatst een oud clipje van DJ Jean & Peran met dat oude nr. uit 1997 (clubnummer, weet de naam niet meer) en die gast die naast Jean verscheen was toch ZEKER Paul van Dyk.
Special D. is zowieso gruwelijk


DJ Peran = Peran van Dijk

http://www.discogs.com/artist/Peran

http://www.discogs.com/artist/DJ+Jean+%26+Peran

Old Post Mar-17-2005 22:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Owjha, waarom ik Marco bailey zo ontzetten slecht vind:

Ik heb hem nu al vrij vaak horen draaien en ik heb zeer veel sets van hem gehoord. telkens weer maakt hij bijzonder veel mixfouten. Set met steve rachmad zaten ook wat brute fouten. Weet niet of er ook wat van Rachmad bij zat maar het zal ongetwijfeld. Op ILT was hij helemaal bagger. Heb volgens mij al zijn setjes van me PC gegooit Ik kon het niet meer aanhoren


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Mar-17-2005 22:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is de slechtste dj?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track, seems to be a difficult one! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAllure - "No More Tears" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!