 |
|
|
|
 |
mahwang
Senior tranceaddict
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
|
|
|
Re: Wie is de slechtste dj?
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Nu mixmag een lijst heeft gemaakt met slechtste dance-producties allertijden leek het mij leuk om in antwoord hierop lekker gal te spuien op bekende dj's die je echt kut vind.
Dus: wie vind je echt rukky? Beargumenteer wel
Ik zal de spits maar afbijten: Pavo!!
Niet omdat ie slecht kan mixen of slechte platenkeus heeft in zijn genre, maar omdat hij de enige dj tot nu toe is geweest die m'n plaat halverwege afkapte om z'n eigen set te doen. Dat deden onder andere Darkraver, the Prophet, Jean, Promo, Bass-D, E-Craig, G-Spott, Jose, Tom Harding allemaal niet, en Pavo kapte gewoon Hennes & Cold - The Second trip ver voor de climax af!!!
Zo en laat nu de haatposts maar komen!! |
ik moet zeggen dat ik de muziek in the one ook niet spectaculair vind 
___________________
visible noise
|
|
Mar-17-2005 22:08
|
|
|
 |
 |
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
|
|
|
best ernstig inderdaad wat tegewoordig soms in een clip moet zitten om die plaat te kunnen verkopen
|
|
Mar-17-2005 22:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002
Location: NL
|
|
|
Mar-17-2005 22:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:47.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|