Originally posted by markfeldman
NOTHING CONFIRMED YET...
נו אז יאללה קח אותו ובואו אפילו רק להתחלה!
Mar-23-2005 06:28
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
חחחחחחחחחח איזה חמודה רינה
אהלןןןןןןןןןןןןן טוב שהצטרפת אלינו
אני ומוטי כנראה מגיעים...
ניתן חימום ומשם סטרייט לזמיר
הולכים לנסות ליין חדש
אבל זה עדיין לא סופי... נעדכן בהמשך...
___________________
Mar-23-2005 07:17
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחחחחחח איזה חמודה רינה
אהלןןןןןןןןןןןןן טוב שהצטרפת אלינו
אני ומוטי כנראה מגיעים...
ניתן חימום ומשם סטרייט לזמיר
הולכים לנסות ליין חדש
אבל זה עדיין לא סופי... נעדכן בהמשך...
לכי לווקס יא מבוגרת צעירה!!!
תבואי עם ת"ז למה אולי יעשו לך בעיות סלקציה בגלל שאת נראית בת 15
Mar-23-2005 07:54
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
ניתן חימום ומשם סטרייט לזמיר
הולכים לנסות ליין חדש
משהו מעניין ?
מי מנגן ?
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
Mar-23-2005 21:23
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by markfeldman
משהו מעניין ?
מי מנגן ?
נראה לי פסיכודאלי
Mar-24-2005 00:40
Meltdown
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan
בזמיר בימי חמישי, יש תמיד טראנס, לעיתים גם עם אומני טראנס מחו"ל כמו
TALAMASKA
ועוד רבים וטובים כמותו, או ברמת הותק שלו
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
Mar-24-2005 06:06
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by markfeldman
משהו מעניין ?
מי מנגן ?
donno yet...
בטח היום יסמסו לי אני אעדכן אותך
בד"כ זה יותר פסיכודאלי כמו שאייל אמר...
לפני שבועיים היה סקאזי, שבוע שעבר דובדב...
בכלל הזמיר זה מועדון עם אווירה...
הרבה יותר נחמד מהטיאלוי לדעתי...
יאללה תאסוף את רינה... תבואו ומשם תחזרו לסופ"ש בקיבוץ
___________________
Mar-24-2005 07:04
rinul
Junior tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: Ashqelon
[QUOTE]יאללה תאסוף את רינה... תבואו ומשם תחזרו לסופ"ש בקיבוץ
וואלה נשמע נחמד למה לא באמת, מאיזה גיל הכניסה ומתי זה שוב ?
Mar-24-2005 07:17
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by rinul
[QUOTE]יאללה תאסוף את רינה... תבואו ומשם תחזרו לסופ"ש בקיבוץ
וואלה נשמע נחמד למה לא באמת, מאיזה גיל הכניסה ומתי זה שוב ?
המסיבה מחר בערב בעצם כעקרון זה 24 פלוס
אבל אני מכירה ת'יחצנ"ית, דיברתי איתה ויהיה בסדר
כניסה 80 ש"ח
וקבלו... מסיבה עם ראג'ה ראם!!!!!!!!
וואי איך בא לי חפירותתתתתתתתתתת
קיצר אחותי תפסי ת'חציל שלך ובואו
אני סומכת עלייך!!!!!!!!!
נ.ב
ח'ברה מי שרוצה לבוא למסיבה שיפנה אליי במסנג'ר
אני ארשום אותו [email protected]
___________________
Last edited by princess cc on Mar-24-2005 at 08:21