|
| quote: | Originally posted by Laszlo
Harding har jag aldrig hört lira förut - ska bli spännande. Splint har jag sett tre gånger förut - har inte imponerat på mig någon av dessa gånger, tyvärr...
|
Verkar som om många tycker som du ang Splint. Själv har jag inte haft några sämre upplevelser med hans mixning, inget man tappar hakan över dock. Harding däremot är en mästare i toppklass, och låtvalet sviker inte heller
har inte fått svar av Andreas H ännu, men om inget annat så ska jag försöka ta mig in ändå. Jag fyller ju 20 senare i år, har jag tur tittar vakterna bara på födelseåret och då är det grönt 
___________________
www.petersouth.net
|