Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Laszlo
Harding har jag aldrig hört lira förut - ska bli spännande. Splint har jag sett tre gånger förut - har inte imponerat på mig någon av dessa gånger, tyvärr...

Verkar som om många tycker som du ang Splint. Själv har jag inte haft några sämre upplevelser med hans mixning, inget man tappar hakan över dock. Harding däremot är en mästare i toppklass, och låtvalet sviker inte heller

har inte fått svar av Andreas H ännu, men om inget annat så ska jag försöka ta mig in ändå. Jag fyller ju 20 senare i år, har jag tur tittar vakterna bara på födelseåret och då är det grönt

Old Post Apr-19-2005 15:09  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by CJ InterCity
Verkar som om många tycker som du ang Splint.

Lyssnade på hans radioshow på ETN förra veckan, det lät som skräp tyvärr, han brukar vara bra på Gorgeous

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Apr-19-2005 15:31  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Vilka har köpt biljett? Funderar på att göra det snart

Old Post Apr-20-2005 16:22 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

snackade med Andreas, det är 20 även på förköp

men jo, jag ska med

Old Post Apr-20-2005 16:24  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

quote:
snackade med Andreas, det är 20 även på förköp

bah

Old Post Apr-20-2005 16:26 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by reveal
Vilka har köpt biljett? Funderar på att göra det snart

Ska köpa imorgon

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Apr-20-2005 17:56  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

quote:
Originally posted by benni
bah

Eftersom du bor i Malmö kan du alltid promenera ut till Slagthuset och försöka (ifall det inte är förköps-tvång?) Det värsta som kan hända är att du inte kommer in ju...

i februari 2003 spelade Nic Chagall på Deep i Malmö, jag var 17 och det var 18 års gräns. Jag kom inte in, men jag stötte på Nic och han tyckte synd om mig så jag fick en vinyl av honom kanske du har samma tur?

Old Post Apr-20-2005 18:53  Germany
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Går det inte att beställa biljetter någonstans? Vill ju inte cykla ner till Malmö bara för detta (biljävlen pajjade nämligen häromdagen :whip

www.laszlo.se

Old Post Apr-20-2005 23:55 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

skickade PM till dig förut Laszlo... kan ligga ute med en biljett om du vill

Old Post Apr-21-2005 01:04  Germany
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag kommer inte att dra på detta, var ju planen först men det krockar ju med Agnelli & Nelson på Monday Bar

Old Post Apr-21-2005 21:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer inte att dra på detta, var ju planen först men det krockar ju med Agnelli & Nelson på Monday Bar

Jag har ingen erfarenhet av de DJs som spelar i Malmö (förutom Splint och Harding ) men för Agnelli & Nelson är det definitivt värt att offra sig

Old Post Apr-21-2005 22:27  Germany
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Jag har ingen erfarenhet av de DJs som spelar i Malmö (förutom Splint och Harding ) men för Agnelli & Nelson är det definitivt värt att offra sig

Inte för att jag vill märka ord men "offra sig" är nog fel ordval
Men jag förstår vad du menar
Tror du kommer gilla Özgur !

Old Post Apr-22-2005 07:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacklawler idtrack [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNarthex - "Bully" (Airbase pres. Parc Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:21.

Forum Rules: