Originally posted by Partyhardy!
Steve Gerrard draaide nog Shootie - I Want To See The Sunshine zo'n onwijs lekker vrolijk nummer!
Is inderdaad een leuk nummer, ken het uit Dekay z'n FBi Radio set, maar het is eigenlijk 'Monkz - I Want To See The Sun' die op de Goggles EP staat.
Apr-24-2005 22:29
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Kelderman
Is inderdaad een leuk nummer, ken het uit Dekay z'n FBi Radio set, maar het is eigenlijk 'Monkz - I Want To See The Sun' die op de Goggles EP staat.
ah okay is het Monkz lekkere plaat! Monkz is de laatse tijd érg goed bezig! Goggles is ook super en Perasma - Swing 2 Harmony (Monkz Remix) is ook echt een topper!
Pole Folder draaide trouwens ook nog: Pole Folder - Salvation on Slavery Sins (Nick Muir remix)
Apr-24-2005 22:58
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Tilt - Twelve (Dousk Remix)
-> in de set van Steve Gerrard. heerlijk moment
de plaat erna was ook geweldig trouwens, met een guitaarachtig stuk in het midden. Jack wist de titel, dacht ik.
Apr-25-2005 11:55
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Ik ben van plan om op 4 mei naar David Guetta @ La Rocca te gaan. Hier enkele vraagjes:
Moest je een clubcard hebben/kopen?
Is uitgaanskledij voldoende of kijken ze daar echt naar de kledij?
Is het gemakkelijk te bereiken mee die werken in Antwerpen?
Apr-25-2005 16:11
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Doe geen sportschoenen aan En zeker ni van die halfkapotte brol da Pumaz aan z'n voeten had
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik ben van plan om op 4 mei naar David Guetta @ La Rocca te gaan. Hier enkele vraagjes:
Moest je een clubcard hebben/kopen?
nope
quote:
Is uitgaanskledij voldoende of kijken ze daar echt naar de kledij?
Bij mij hebben ze nergens naar gekeken, ik had zelfs witte gympen aan
quote:
Is het gemakkelijk te bereiken mee die werken in Antwerpen?
Echt ongeloofelijk dat ze zo lang, zo veel uitritten dicht houden! we zijn dus ook een stukkie fout gereden en vervolgens een stukje om moeten rijden door dat gedoe bij Antwerpen maar uiteindelijk toch bereikt. Heel veel wegen liggen open onderweg naar daar, ik zou op tijd vertrekken
Apr-25-2005 21:55
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by TOR
de plaat erna was ook geweldig trouwens, met een guitaarachtig stuk in het midden. Jack wist de titel, dacht ik.
Clubbervision - Paz (Madoka pasin sutil mix)
Apr-27-2005 12:14
Partyhardy!
Prog Addict!
Yes! erg vet! wist helemaal niet dat het gerecord was!