Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Maxisinglar
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by RebeL9
det är ju bara att hitta bra ftpor

har du en bra ftp?

Old Post Nov-27-2001 11:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:

Jo men nu snackar vi konkret form..innan ripning...CD i fodral....för om jag förstått det hela rätt så kommer alla låtar som det..sen rippas dom.....är det inte det du påstår?

Old Post Nov-27-2001 12:28 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

Ja alltså de släpps på singel och rippas. Hmm jag är förvånad över att du aldrig laddat hem en mp3singel
finns ju så många bra där ute.

Old Post Nov-27-2001 13:03  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:

Det är ju sant som du säger.....Inte så lätt alla gånger att göra det....

Lätt för dig å säga som har tillgång till det....

Old Post Nov-27-2001 16:42  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:

Det är ju sant som du säger.....Men det är ju inte alltid så lätt att göra det.....Det är ju lätt för dig att säga som då har tillgång till det....

Eller hur.....

Old Post Nov-27-2001 16:47  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Ja alltså de släpps på singel och rippas. Hmm jag är förvånad över att du aldrig laddat hem en mp3singel
finns ju så många bra där ute.

Fan nu är jag helt lost här......Vad är kriterierna för att det är singel mp3 och inte en vanlig mp3 då? Bara att den är rippad från singel eller?

Old Post Nov-28-2001 00:26 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

Mindshooter: alltså jag vet inte vad du har fått för dig men det är inte alls så svårt
Låt oss ta itu med det här en gång för alla.
Tänk dig en känd låt som släpps. Först släpps den på vinyl, spelas av alla stora djs och blir framgångsrik. Skivbolaget bestämmer sig då för att släppa den på den breda marknaden genom att släppa den på cd också. Då släpps den på en CDsingel. Och en sådan måste du väl ha sett i en skivbutik. Eftersom trancelåtar oftast remixas flertalet gånger och av flera olika producenter så lägger man med alla olika remixarna på låten också med på singeln.
Då kan tex följande spår ligga på singeln:

Kai Tracid - Life Is Too Short (Video cut)
Kai Tracid - Life Is Too Short (Orchestra mix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (Energy mix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (RMB remix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (Kenji Ogura Vs Melanie Di Tria remix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (Thomas P Heckmann Remix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (A capella)

Sen så rippar mp3grupperna denna singel och släpper den. Du märker det genast då det står CDM i mappnamnet på singeln

Old Post Nov-28-2001 14:12  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Soft ... nu vet alla vad rebel9 snackar om!!!

Är det ingen som har köpta singlar??

Old Post Nov-28-2001 15:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gaby
Soft ... nu vet alla vad rebel9 snackar om!!!

Är det ingen som har köpta singlar??

jag har
synd att dom kostar så mkt bara, senast lade jag 99 kr på en cd med 3 mixar

Old Post Nov-28-2001 16:31 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by reveal

jag har
synd att dom kostar så mkt bara, senast lade jag 99 kr på en cd med 3 mixar

Visst är det tråkigt??? men jag gillar att ha "äkta" skivor i skivsamlingen

Old Post Nov-28-2001 16:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

japp "äkta" skivor känns helt rätt, iaf dom som man verkligen gillar
lite svårt att få tag på alla här i sverige dock...

Old Post Nov-28-2001 16:40 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by mindshooter
Planet perfecto - Bullet in the gun
Jan Johnston - Flesh
Moni - Stripped 2000

Dom har jag.....

Men du Rebel9 en maxisingel på datorn är alltså en mapp med alla mixarna i? Så vart kan jag köpa t.ex gouryella singeln då...som CD alltså...för det måste den juh vart en gång i tiden eller?

Old Post Nov-28-2001 18:06 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Maxisinglar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackread [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMac Zimms - "L'annonce Des Couleurs" (Freak Remix ) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:14.

Forum Rules: