|
| quote: | Originally posted by pooley
Iedereen rijd relaxed, grote snelwegen, goeie aanduidingen, grappige plakaten aan de rand van de weg etc
leuk !
en van palen etc niets gezien, zal wel afwachten te volgende 2 weken, alhoewel dat ik nooit sneller dan 135-140 reed |
Hehe, op de 100 stukken kan dat aardig in de papieren lopen natuurlijk Anyway, op de route Antwerpen -> Den Haag via Breda zijn 2 vaste flitsplaatsen. de 1e bij Dordrecht, achter het viaduct aan het begin van de geluidswal voor de Drechttunnel, dit is een 100km stuk... En dan nog het 80km traject bij Rotterdam Overschie, na knooppunt Kleinpolderplein. Da's dus een trajectcontrole.
Op de terugweg heb je alleen die trajectcontrole, verder niets 
Maar goed, dan zijn er altijd nog de flitsauto's en andere mobiele apparatuur hehe...
Wat ik wel met je eens ben... De bewegwijzering in NL is super... met als gevolg dat wij Hollanders in het buitenland knettergek worden van de ondermaatse bewegwijzering... 
|