|
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וואלה, לא משהו שהריגש אותי יתר על המידה..
La Noche באמת היה ה-קטע בשבילי באלבום, ולא יותר מזה..
הרמיקס של ג'אנקי ל UR גם היה נחמד, והרמיקס של טיאסטו ל Force Of Gravity מוסיף לאווירה הכללית...
אבל בסופו של דבר, לא מה שציפיתי לשמוע מטיאסטו, התאכזבתי אפשר להגיד, אבל שטויות, אני מסופק כבר מיוצרים אחרים |
מממממ למה כבר ציפית אליאור....
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|