Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA T-Shirt
Wel of geen TA t-shirt?
You do not have permission to vote on this poll.
Ja graag!! 23 71.88%
Nee, geen interesse 1 3.13%
Weet het nog niet 8 25.00%
Total: 32 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

Ik vind een bedrag rond de 50/60 piek zeker wel goed, alleen weet je idd niet de kwaliteit van het shirt zelf.. en trouwens over de kleur etc van het t-shirt, ik vin die van alpha wel goed maar dan iets aan gepast (zie andere thread = Contest: Ontwerp een TA T-shirt) .. maar nog eff afwachten op de andere mogelijke drukker!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-27-2001 13:45  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ik moest et van miss p in deze thread zetten dus dat doe ik dan maar

Zijn er mensen die longleeve shirts willen??? daar ben ik namelijk een voorstander van. Gewoon om ff te kijken . Zou op zich wel cool zijn om dan op de mouwen TRANCEADDICT te laten drukken

Old Post Nov-27-2001 14:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Ik moest et van miss p in deze thread zetten dus dat doe ik dan maar
Zijn er mensen die longleeve shirts willen??? daar ben ik namelijk een voorstander van. Gewoon om ff te kijken . Zou op zich wel cool zijn om dan op de mouwen TRANCEADDICT te laten drukken

nou ik wil niet inhalerig doen maar kost dat dan meer??.. tja en mij maakt het eigenlijk niet extreem veel uit.. maar eigenlijk is zon longsleeve ook best handig.. ach ja boeie.. het maakt mij niets uit..

Old Post Nov-27-2001 14:17  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

ik heb eigenlijk wel intresse in een T-shirt en een longsleeve..
Trek ik ze op feestjes alle2 aan en als k t warm krijg gaat de longsleeve om mn middel

Old Post Nov-27-2001 14:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

longsleeve vind ik ook wel best........
misschien nog wel prettiger ook,
maar dan moeten ze dat uiteraard wel hebben bij die drukker

Old Post Nov-27-2001 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
ken je geen TA boxer maken?? kom ik wel op Impulz in die boxer, lekker fris hehehe

Old Post Nov-27-2001 19:08 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Wat betreft t soort shirt heb ik liever een zonder mouwen dan een longsleeve!
En een polo zoals door Dr Kuipers werd genoemd lijkt me ook wel strak!!
Dat ontwerp van DJ Alpha zag er strak uit!! Dat logo op de voorkant vind ik er goed uitzien!
Ik denk dat je het niet te druk moet maken anders wordt het ook niet mooi..

Old Post Nov-27-2001 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Ik weet niet of een longsleeve duurder is, maar om dan én je nick erop te laten drukken, én TA op de mouwen, dan gaan ze vast 50 piek extra rekenen (je weet t: zakenmensen )

En ik denk dat je sowieso wel een longsleeve kunt doen, ookal zijn de mouwen dan niet bedrukt, want ik mocht zelf t-shirts geven, dat kunnen dus zonder mouwen, longsleeve, skinnies etc zijn.

En wat hij had gezegd is dat ze echt superveel kleuren hebben. Ik mocht te allen tijde ff langskomen voor meer info.

Die andere gozer heeft nog niet gemeeld GRRRRRRRRRRR

Maarre....YES! Eindelijk zit er wat schot in

O ja....mochten we nou niet t goeie kleur t-shirt vinden daar.....moeten we dan zelf ff een lading aanschaffen ofzo? Ik vind die paarse ook wel heel vet

Old Post Nov-27-2001 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

quote:
Originally posted by Flipper01
Wat betreft t soort shirt heb ik liever een zonder mouwen dan een longsleeve!
En een polo zoals door Dr Kuipers werd genoemd lijkt me ook wel strak!!

nou zonder mouwen lijkt me ook leuk maar ik denk dat ik eentje zonder mouwen toch minder naar school etc aantrek, waarom weet ik eigenlijk ook niet .. en een polo tja is idd wel leuk maar doe mij maar een t-shirt.. het maakt mij eigenlijk ook niets uit, ben ik eff makkelijk

Last edited by TimeportE on Nov-27-2001 at 20:03

Old Post Nov-27-2001 19:54  Aruba
Ruben_Dubbink
Rally Addict

FF een bedankje naar miss P!
Tof dat je de 1e stap op je hebt genomen en die gasten gemailt hebt! Niet om te slijmen, maar gewoon om te zeggen dat dit wel gewaardeerd wordt! (kijk maar s naar het aantal reacties!)

Greetz RubDub

Old Post Nov-27-2001 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Slijmbal

Ok, misschien is het wel zo dat de mensen zelfs kunnen gaan kiezen tussen longsleeve ofnie. Doe mij dan maar longsleeve ook al is het zonder bedrukking op de mouwen
Maar moeten we allemaal dezelfde kleur nemen? want ik denk dat daar eigenlijk nooit overeenstemming in komt. Als ik een longsleeve neem wil ik namelijk erg graag wit, naja we kijken wel.

En hoe gaan we het eigenlijk doen met betaling e.d.?

Old Post Nov-28-2001 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

quote:
Originally posted by TranceFool
Slijmbal

Ik zeg nog, niet om te slijmen!

Old Post Nov-28-2001 15:43  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA T-Shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Stadium, Jakarta. #2 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackClubmasterz - "Cyberdrive" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:45.

Forum Rules: