|
persoonlijk zie ik meer in het eerst ontwerp,
dus met het TA logo op de voorkant en op de achterkant
je nickname met evt. member since + tekst die in het begin genoemd werd.
Is het misschien een ideetje om het allemaal een beetje duidelijk te houden. Ik zie op het moment niet echt meer wat iedereen nu wil.
Ideetje: nieuwe thread openen met een paar vraagjes zoals:
1. T-Shirt of Longsleeve
2. Kleur
3. Nickname, ja / nee
4. Member since, ja / nee
5. Opdruk voorkant
6. Opdruk achterkant
7. extra opmerkingen......
Moet er hier nog meer bij, dan blijft het een beetje duidelijk lijkt me,
Greetz RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
|