Nu nimeer joenge
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
Laat het niet het streefdoel van deze thread worden om die mannekes weer onder elkaar te krijgen AUB
___________________ www.dj-vega.net
Zal ik ook komen?
quote:Originally posted by X-Tune Zal ik ook komen? ik kom ni, dus ik stel voor da ge gaat. Of ge u gaat amuseren is een andere zaak
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
Waarom niet?
quote:Originally posted by mellow_head ik kom ni, dus ik stel voor da ge gaat. Of ge u gaat amuseren is een andere zaak Zolang ze mij niet verkrachten.
^op wie bedoelde?
quote:Originally posted by X-Tune Zolang ze mij niet verkrachten. Geen nood, er zijn geen geïnteresseerden
quote:Originally posted by Lady_LizzY Geen nood, er zijn geen geïnteresseerden Ik ga me uitdagend kleden en zwaai met mijn poepje.
X-Tune, wtf hebt gij een Hollandse vlag?
*zucht* Ga is nen andere thread verneuken AUB, echt... Het gaat hier over iets serieus en belangrijk, olle gezever hoeft écht ni in deze thread
quote:Originally posted by mellow_head X-Tune, wtf hebt gij een Hollandse vlag? joeng, doe verdorie is ff normaal en zit ni te bitchen op elke uitspraak van x-tune. Het is nu ook niet allemààl verkeerd wat hij zegt. Toch een paar kindjes op dit forum zenne..