En wat is daar dan het nut van? Die EVRM is toch alleen een verdrag waar alle (nieuwe) lidstaten zich aan moeten houden En rechtspersonen, dat ken ik alleen van bedrijven, (BV etc) Wat heeft het voor nut om van de EU een rechtspersoon te maken?
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA