Ik doe altijd mee voor de fun. Maar daar zitten teveel platen tussen die ik niet ken. Wellicht veel Bonzai releases of niet? Was daar nooit van op de hoogte ... Mag iedereen eigenlijk zo'n ID contest maken. Ik zou anders ook misschien wel eentje starten met trance van 2004 ofzo ( is maar suggestie )
May-26-2005 20:28
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
Location: Tongeren, Belgium
As ge de contest wint moogt gij de volgende samenstellen