Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > line up sensation 2005
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Pour tous ceux qui seront pas là bas et qui looseront ce samedi soir je fais un meeting sur IRC et devant le stream... donc rendez vous à 22h sur #TA-fr

Old Post Jul-01-2005 18:33  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kinoute
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

Il a osé jouer The world is mine en intro, ou meme tout court

Old Post Jul-02-2005 23:32  United Kingdom
Click Here to See the Profile for kinoute Click here to Send kinoute a Private Message Visit kinoute's homepage! Add kinoute to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cottcott44
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Comment c'est bon ce k'il nous fait le guetta la

Assez fier de lui quand même

Tim Fishbeck - React
D Nox & Beckers - Jet Lag Slave
Johan Gielen - Physical Overdrive

Most awaited tune atm
The Digital Blonde - Synthology [Album]

Old Post Jul-02-2005 23:36  France
Click Here to See the Profile for cottcott44 Click here to Send cottcott44 a Private Message Add cottcott44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kinoute
Supreme tranceaddict

Franchement ouais !

Old Post Jul-02-2005 23:43  United Kingdom
Click Here to See the Profile for kinoute Click here to Send kinoute a Private Message Visit kinoute's homepage! Add kinoute to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lapinbilly
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2005

Ah bon

(Hello Kinoute )

Old Post Jul-02-2005 23:53  France
Click Here to See the Profile for lapinbilly Click here to Send lapinbilly a Private Message Add lapinbilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
quote:
Originally posted by BlackHole
Pour tous ceux qui seront pas là bas et qui looseront ce samedi soir je fais un meeting sur IRC et devant le stream... donc rendez vous à 22h sur #TA-fr

Sur quel réseau IRC ??

Old Post Jul-02-2005 23:56  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adrien
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005

est-ce que vous aussi vous avez plus de son là ?

edit : après 10 minutes, c'est bon. Enfin ! Et merci à ID&T d'avoir pas passé le live d'Audio Bullys. Honteux moi je dis.

Old Post Jul-03-2005 00:18  France
Click Here to See the Profile for Adrien Click here to Send Adrien a Private Message Visit Adrien's homepage! Add Adrien to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kinoute
Supreme tranceaddict

Et ouais, tout ça pour dance-tunes malheureusement !

coucou lapinbilly ( faut que jrepasse un de ces 4 sur cluclu moi )

AvB a déchiré !

Old Post Jul-03-2005 02:31  United Kingdom
lapinbilly
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2005

(Oui oui n'hésite pas )

Il paraît que Marco V a aussi bien déchiré

Old Post Jul-03-2005 10:14  France
Click Here to See the Profile for lapinbilly Click here to Send lapinbilly a Private Message Add lapinbilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Je suis entrain de dl tous les sets Je n'ai pu qu'écouter le debut de guetta qui semblait être pas mal Après j'ai eu grosse fatigue ^^

Old Post Jul-03-2005 11:31  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by The Corry
Je suis entrain de dl tous les sets Je n'ai pu qu'écouter le debut de guetta qui semblait être pas mal Après j'ai eu grosse fatigue ^^

+1

Old Post Jul-03-2005 13:55  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj ultra
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005

De retour de Sensation pour un trés court report personnel bien sur

Excellent:
Armin van buuren( avec jan vayne au piano sur 2 titres )une tuerie.
Marco V
La scène centrale
Les lights
La présentation des djs
Le son
Le show avant le megamix

Moyen:
David Guetta ( je m'attendais à pire en faite)
Megamix ( il y a eu mieux au niveau des titres passés )
La queue à l'entrée malgré les différentes portes

A chier:
Audio Bullys ( c'est quoi ces types qui se saoulent la gueule au champ et qui passent des morceaux à l'arrache.....De plus ils devaient être en live....C'était juste un dj set + MC de 40 minutes )

Pas vu Laidback Luke et trés peu Dj Jean ( j'avais de la route à faire)

Last edited by dj ultra on Jul-03-2005 at 19:47

Old Post Jul-03-2005 16:14  France
Click Here to See the Profile for dj ultra Click here to Send dj ultra a Private Message Add dj ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > line up sensation 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHello. need ID Pleas hear... Thanks. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKasey Taylor - Trapped (Parham and Dominic Plaza Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:45.

Forum Rules: