Originally posted by djcresto
Gelukkig was het bij mij nen anderen (met servo). Met de mijne ging het toch nie vree goe.
Is ook niet altijd gemakkelijk, heb dat ook gehad.
Bij het achteruit rijden tussen de paaltjes bijna er tegen gezeten
omdat ik het niet (meer) gewoon was om met servo te rijden
Toch nog op tijd kunnen corrigeren
Parkeren is anders best lastig zonder servo
May-27-2005 14:55
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Hoe oud zijn jullie? Servo is toch al een tijdje ingeburgerd, dacht ik zo. Ik zou niet weten hoe rijden zonder servo aanvoelt.
May-27-2005 15:43
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Ik ben aan het leren rijden met een VW Golf uit 1987
May-27-2005 16:02
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by X-Tune
Hoe oud zijn jullie? Servo is toch al een tijdje ingeburgerd, dacht ik zo. Ik zou niet weten hoe rijden zonder servo aanvoelt.
met de nieuwe auto's wel e pimp.. maar het geld groeit niet op mijn rug om een nieuwe te kopen ze
eens ge zonder servo kunt rijden, kunt ge praktisch alles aan.. IMO en da parkeren is best wel makkelijk na 5 keer een andere auto geraakt te hebben
May-27-2005 19:06
Mystique
Manuel Le Saux Addict
Registered: Jul 2004
Rijbewijs : ja (na twee voorlopige rijbewijzen en veel geld )
Auto: nee
May-28-2005 20:48
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
ik zeg al twee jaar da ik mijn rijbewijs ga afleggen maar der is nog altijd geen schot in de zaak gekomen... MAAR ik neem mij nu plechtig voor om er in juli werk van te maken ! ! ! !!! !
Originally posted by emma
ik zeg al twee jaar da ik mijn rijbewijs ga afleggen maar der is nog altijd geen schot in de zaak gekomen... MAAR ik neem mij nu plechtig voor om er in juli werk van te maken ! ! ! !!! !
May-28-2005 22:38
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
zijn het nu al 80 vragen ?
trouwens maneuvers is easy... Kon er dag voor het examen nix van, toen dag van het examen nog 2 uur rijles met de rijschool en maneuvers trug geoefend met die truucjes wat ze u leren (kwas die dus vergeten omdat ik niet op maneuvers geoefend had tijdens men 3 maand met men L) en kwas van eerste keer door op maneuvers. Wel gebuisd op de weg toen
2de keer wel door.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-29-2005 02:49
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
mellow_head is door op zne theorie just trug van Alken