 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
arjoderoon
Daniëlle Addict

Registered: May 2001
Location: The Netherlands
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tis een afglijdende schaal. Was " hi ha hondelul " vroeger al heel wat, tegenwoordig stelt "Hamas, Hamas, joden aan het gas!" niets meer voor. Wat kan nog wel, wat kan nog niet? Ik vind kanker niet kunnen. Het argument 'dat het lekker bekt' slaat daarom ook helemaal nergens op. Mensen die kanker hebben gehad of mensen kennen die kanker hebben vinden dat ook niet lachen: "Ach laat ze maar, het bekt zo lekker". Nee het bekt NIET lekker en het is ook NIET lekker om te hebben.
Nu is dit normaal, morgen is het normaal om de koningin een hoer te noemen, en overmorgen om iedereen uit te scheldden voor wat je zelf wil. Ja jongens, want dat bekt zo lekker.... Waar trek je de grens?
|
x2
maar ja, er is tegenwoordig toch al zo weinig fatsoen en respect voor elkaar. en ik zeg niet dat ik het kwetsend vind, al vind ik die denigrerende opmerking over de "leden van bond tegen het vloeken" wel ondoordacht. die mensen staat tenminste voor hun overtuiging...
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
|
|
Jun-27-2005 18:23
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 07:50.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|