|
| quote: | Originally posted by pooley
Als ik rij ist met men golfke en da kan serieus zuipen. (fucking gti)
en ja den haag, das 1u45 rijden ofzo, mmm
dat het gratis feest is compenseert wel.
gertjeu gij rijdt al zeker? |
ik rij al zeker ja. Trouwens kostprijs met ne vollen auto valt vree goe mee. Als ik ne volledige vollen tank zou verbruiken. Om en bij de 40 euro. Gedeeld door 5 man is dat nog maar 8 euro de man eh. Enja den inkom is gratis. Da scheelt em toch ook al een pak Dus fredje meekomen!
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|