Originally posted by Jasperovitsj
X-Tune en Mellow_Head zijn op geen enkele manier officiële vertegenwoordigers van het BETA-forum, noch van de meningen die wij daar hebben.
Belachelijk. Ik ga verhuizen naar Nederland.
Jun-07-2005 16:39
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Mietjus, terugkrabbelen he!!! kan je een flame niet winnen?! MIET! begin er dan niet aan!
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-07-2005 16:40
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Had ik niet eens ergens gezegd dat ze u op het NL-forum met de grond gelijk zouden maken met uw attitude?
Originally posted by New Wave
Hoho, nu niet de onschuldige belg gaan uithangen he
Ho ho Tim, wij zijn ook niet allemaal zoals Remy_D
quote:
Originally posted by Bertn
met alle respect, maar ik vind zijn replies op het betaforum niet altijd even netjes hoor. "penislikkende belgjes" enzovoort...
Ja oke, correct, maar jullie kennen Remy niet. Hij zit altijd te zieken etc....en het is voor de gein. Maar ga je tegen hem in, dan komtie terug. En hij is kampioen nieuwe scheldwoorden
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-07-2005 16:43
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Had ik niet eens ergens gezegd dat ze u op het NL-forum met de grond gelijk zouden maken met uw attitude?
Moi? J'ai la situation en mains.
Allez, voor de Feyenoorders. Zelfs een simpele belg kunnen jullie niet betalen. Goor daarentegen gaat terug naar België.
"SIMONS IS TE DUUR VOOR FEYENOORD"
_______________________________________
Feyenoord is geen kandidaat meer om
Timmy Simons over te nemen van Club
Brugge. Dat heeft Club-sportleider Marc
Degryse aan Sporza Radio bevestigd.
Maandag had Feyenoord een officieel bod
uitgebracht op de aanvoerder van Club
Brugge. Club zou zich daar dinsdag over
buigen en de club uit Rotterdam nog die
avond een antwoord geven. Degryse heeft
nu bevestigd dat Simons te duur is voor
Feyenoord en dat de club afhaakt.
Het gerucht ging al enkele weken dat
ook PSV wel wat voor Simons voelt. Maar
Degryse heeft nog eens herhaald dat hij
van PSV-interesse niet op de hoogte is.
Jun-07-2005 16:44
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
whaha lol, wat een kneuzen zijn die belgen zeg. "sorry jongens, remy d is het uitschot van NLTA en is geen vertegenwoordiger van ons"
Jun-07-2005 16:44
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by X-Tune
Moi? J'ai la situation en mains.
Allez, voor de Feyenoorders. Zelfs een simpele belg kunnen jullie niet betalen. Goor daarentegen gaat terug naar België.
"SIMONS IS TE DUUR VOOR FEYENOORD"
_______________________________________
Feyenoord is geen kandidaat meer om
Timmy Simons over te nemen van Club
Brugge. Dat heeft Club-sportleider Marc
Degryse aan Sporza Radio bevestigd.
Maandag had Feyenoord een officieel bod
uitgebracht op de aanvoerder van Club
Brugge. Club zou zich daar dinsdag over
buigen en de club uit Rotterdam nog die
avond een antwoord geven. Degryse heeft
nu bevestigd dat Simons te duur is voor
Feyenoord en dat de club afhaakt.
Het gerucht ging al enkele weken dat
ook PSV wel wat voor Simons voelt. Maar
Degryse heeft nog eens herhaald dat hij
van PSV-interesse niet op de hoogte is.
Een nieuwe beckham is het niet iig
Jun-07-2005 16:47
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
quote:
Originally posted by X-Tune
Moi? J'ai la situation en mains.
Allez, voor de Feyenoorders. Zelfs een simpele belg kunnen jullie niet betalen. Goor daarentegen gaat terug naar België.
"SIMONS IS TE DUUR VOOR FEYENOORD"
_______________________________________
Feyenoord is geen kandidaat meer om
Timmy Simons over te nemen van Club
Brugge. Dat heeft Club-sportleider Marc
Degryse aan Sporza Radio bevestigd.
Maandag had Feyenoord een officieel bod
uitgebracht op de aanvoerder van Club
Brugge. Club zou zich daar dinsdag over
buigen en de club uit Rotterdam nog die
avond een antwoord geven. Degryse heeft
nu bevestigd dat Simons te duur is voor
Feyenoord en dat de club afhaakt.
Het gerucht ging al enkele weken dat
ook PSV wel wat voor Simons voelt. Maar
Degryse heeft nog eens herhaald dat hij
van PSV-interesse niet op de hoogte is.
tja op zich moet je daar niet zo heel erg mee zitten aangezien Goor afgelopen jaar Feyenoord de titel had moeten brengen...
Jun-07-2005 16:48
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by X-Tune
Moi? J'ai la situation en mains.
Ehj kaaskroket-beffer, geen frans lullen hier. Dat doe je maar in je eigen land.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-07-2005 16:48
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by X-Tune
Moi? J'ai la situation en mains.
Niet op eens triest dat knoflooktaaltje gaan praten he....
___________________
Down-Under was da bomb
Jun-07-2005 16:48
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by mellow_head
fu, ik ben wel es benieuwd of ied hier zoon grote muil tege mij durft opzette irl!
Ik ben volgende week in brussel, kom je effe langs?