|
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Jun-19-2005 11:46
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Joenges joenges, ge doet nu allemaal precies of het onmogelijk is Ik betaal 350 euro per maand huur, en mijn appartement is echt niet klein of in een marginale kutbuurt gelegen, integendeel, ik woon in Wilrijk, rustig gelegen en toch vlakbij de A12 voor op mijn werk te geraken. Deze maand ook de rekening gehad voor mijn waterverbruik. 60 euro voor 3 maanden is toch ook niet overdreven. Elektriciteit heb ik nog niet gehad. Het zijn de kosten daarbovenop die het in feite duur maken. De kleine uitgaven die eigenlijk toch serieus doortellen als ge ze optelt (damn ik klink gelijk m'n moeder).
De helft van uw loon uitgeven voor huur te betalen, moet ge echt niet doen. Over het algemeen zeggen ze 1/4 tot 1/3 van uw loon, en dat ge dan nog goed kunt leven.
Toen ik nog thuis woonde, moest ik 150 euro afgeven thuis, echt niet teveel, en mijn ouders hebben me het dan ook nog niet alle maanden laten betalen (dank u mama en papa (k)). Een vierde van uw loon afgeven thuis vind ik persoonlijk wat veel, maar kheb het dan wel overdreven goed gehad thuis toen ik werkte.
Jun-19-2005 18:08
|
|
|
 |
 |
Nagib
tranceaddict
Registered: Oct 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Kaidreas
@nagib: ja, je hebt wel een beetje gelijk, ma da hangt er toch volledig vanaf hoeveel luxe je wilt hebben. als ge iets zoekt van 500 euro is dat wel logisch dat ge niet veel kunt sparen. maar er zijn zeker en vast app. die te betalen zijn, en waar ge nog bij kunt sparen. |
Da's wel waar, maar veel hangt ook van in welke regio je woont. Hoe dichter je bij een stad woont of in een "deftige" suburban gemeente, hoe duurder het meestal wordt, in de veronderstelling dat ge nog iets deftigs en veilig wenst te vinden...
|
|
Jun-19-2005 22:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:13.
Forum Rules: