|
| quote: | Originally posted by Vitryss
Vadå för PM? Vilket PM? Jag vill ha PM!
Nu känner jag mig mobbad...jaaaaag fick inget PM....
*snyft*
| Ha haaaa det fick jaaaa 
Nä , jag e säker på att du också får ett, men iaf.... ska maila henne och se vad som händer...
ses...
___________________
www.Steveheden.se
|