|
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik heb het woord doping nog niet gehoord. Laat je toch niet beetnemen door deze spuiters, en kijk naar een echte sport. |
seriously, als ge nog es beslist om een dwaze opmerking te maken als dees give me a call.
Wielrennen is één van de meest gecontroleerde sporten ter wereld, de UCI probeert de sport teminste clean te houden met allerhande tests en dopingcontroles, wa ni kan gezegd worden van sporten als tennis bv. neem nu het geval kusnetsova, gepakt op nadrolon of wa wast en ze wordt gewoon vrijgesproken door de WTA.
Wielrennen is ook nog steeds een van zwaarste en meest belastende sporten voor een mensenlichaam die er bestaat, de manier waarop uw hart/lichaam afziet bij zulke prestaties is onwaarschijnlijk, vrgl da mo is met voetbal of ping-pong, das 2 keer niks Das 1 van de verklaringen waarom er in het wielrennen en andere duursporten zoveel doping rondhangt.
anyhow ontopic:
ik denk dat er weer weinig aan armstrong zal te doen zijn, ullrich zal op de manier dat ie klimt (groot verzet) imo ook nooit nog een ronde van frankrijk winnen. Hij zal het altijd moeten afleggen tegen de mannen van de soepelere/kleinere tred/verzet, ullrich kan geen tempo versnellingen aan, schuif hem ne onregelmatige col onder de wielen en hij bijt in het zand.
Grootste concurentie gaat imo komen van Aitor Gonzales (als klimmer heel veel verbetert, maar dan weer iets minder qua tijdrijden) en Ivan Basso (tijdrijden verbetert, climcapaciteiten ? ). Vinocourov is een goeie renner maar schiet te kort op cols boven de 2000m, Kleuden is gissen naar het vormpeil dat ie heeft. Botero, in de tijdritten gaat ie zeker brokken maken ma in de bergen schiet ie tekort imo. Dan hebde nog ne gansen hopen van die spaanse berggeiten, die wel een van de bergritten zullen meepikken hoogste waarschijnlijk, ma ni regelmatig geneog om er 3 weken te staan.
Met renners die nog onder armstrong gereden hebben als Landis, Heras moet ik es goed lachen, die zijn gewoon ni goed genoeg voor den Tour te winnen. Herras mag dan wel de vuelta gewonnen hebben int verleden, ma de vuelta is echt ma klein bier tegen de Tour. En landis, nu 5 minuten serieus wa heeft dieen als kopman al bewezen ? Niks, juist ja ...