|
|
|
|
 |
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
|
|
Ik weet niet of mijn vriendin dat graag heeft als ik dat hier vertel.
|
|
Jul-05-2005 15:55
|
|
|
 |
 |
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das ook niks persoonlijk, maar van zo'n attitude krijg ik het ook zenne 
Precies of student zijn betekent per definitie dat ge ni kunt werken en een dikke miet zijt, en dat ge ook navenant behandeld moet worden. Echt jong, hoe vies ik soms op interim-jobs bekeken werd toen ik zei dat ik universiteit deed. Precies of ik was een rijkeluiskindje dat ni kon werken omdat ik anders m'n nageltjes zou scheuren. Als ge dan een hele dag probleemloos meedraait zwijgen ze natuurlijk wel. inderdaad mijn reply ging erover, maar eigenlijk ook niet, wees eerlijk jasper. een beginnend werker / jobstudent/stagair heeft nooit dezelfde handelingen en vaardigheden als een persoon die al meerdere jaren in dienst is. bij verandering van job duurt het ook een tijdje om je aan te passen hoor, je kan hier gewoon niet onderuit (ik zelf heb het ook meegemaakt, en zal het ws nog wel meerdere keren meemaken). overlaatst had ik iemand een werkske gegeven, hij heeft hier een hele dag over gedaan. uiteindelijk was het nog niet goed en heb ik het diezelfde dag nog moeten oplossen (en het was nog niet eens iets moeilijk) see my point.
ik wil niet beweren dat jobstudenten/stagairs, traag, lui enz... zijn ik wil gewoon beweren dat iedereen moet "leren" werken.
En jobstudenten dienen inderdaad vaak om de smerige of vervelende jobkes op te knappen, dus ik denk echt niet dat andere werknemers moeten klagen dat ze wat minder verdienen. Ik kan wel snappen dat het demotiverend kan zijn, maar volledig oneerlijk lijkt het mij nu ook weer niet, uiteindelijk is het voor jobstudenten later ook gewoon afdragen zoals iedereen... is dat niet een beetje logisch? gekunt moeilijk gaan verwachten dat ge serieuze jobs gaat krijgen met een grote verantwoordelijkheid. stel dat ge het verne*kt??? trouwens dat is max voor 1 maandje. als er geen jobstudenten zijn moeten die werkjes ook gedaan worden hoor, maar dan een heel jaar lang! en wat is tegenwoordig nog vuil werk? of langs de andere kant... het is meestal direct vuil werk, soms zijn erbij die nog maar naar een vuilzak moeten zien en ze krijgen al kippenvel.
|
eigenlijk was mijn reply richting pheatus (denk ik dat het was)
ik bedoel 1700 euro verdienen voor 21 dagen... voor enkel wat folderkes uit te delen.. wtf... dat verdien ik niet ze.
ik durf er zelfs voor wedden dat niemand van de werkende beta's zo'n bedrag op 21 dagen krijgt. maar nogmaals, ik gun hem dat... ow man das pokke veel geld voor een student op zo'n korte tijd... nice
@ cresto: mja kan goed zijn dat de vaste werknemers er van profiteren, maar bij ons kan dat echt wel niet. in ons bedrijf is er niet echt een mentaliteit van: "het geraakt ooit wel eens af, laten we nog een pintje drinken en een half uur op het wc zitten". dan gaan de dagen maar traag vooruit hoor.
@ X-tune: jasper heeft gelijk, als ge het nog niet veel hebt gedaan, probeer het beter ook niet. want anders gaat het u ws achteraf veel geld kosten. van zo'n home-video's (hoe zet ik een wc) kunt ge echt wel geen reet leren. op tv hebt ge ook zo'ne pipo da alles kan... de roger als ik me nie vergis.
Last edited by Kaidreas on Jul-05-2005 at 17:42
|
|
Jul-05-2005 17:37
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:47.
Forum Rules: