Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Juillet 2005
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
From MIKE.be:

Mike unveiled a part of the tracklist for his upcoming compilation "ANTWERP '05.
-CIREZ D "CONTROL FREAK"
-KYLE EMMERSON "BREAKOUT"
-CRISS SOURSE "HUGS AND KISSES"
-M.I.K.E. "FUEGO CALIENTE"
-PURPLE HAZE "ADRENALIN"
-HARRY LEMON "TIGA"
-UNDERWATER "WATER PLANET"
-ANDRE KRAMI "SAFARI"
-ANTIDOTE "CYBERNETIC DESIRE"
-HAAK "BEDLAM"
-HOUSETRAP "EASYTRIGGER"
-ABSOLUTE "X-FACTOR"
-VALENTINO KANZYANI "NUEVA YORK"...
Cd one will be "The Darker Side Of Trance" and cd two will be called "The Techy Way Of Life".
Available late august '05 on double cd and per download.

Old Post Jul-12-2005 00:14  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Cosmic_Gate_-_Live_at_Metropolis-(05-05)-LINE-2005

Mal mixé... (enfin pas terrible quoi ) ...
et y'a quand même David Guetta - The world is mine (chais pas quoi remix... qui est plutôt sympa... mais bon c'est pas spécialement trance ^^ plutôt progressive house je dirais... )

Ah oui pour info, c'est pas le Métropolis au Sud de Paris... (j'en voyais déjà avec des yeux grands comme des soucoupes... )
Bon et puis Cosmic Gate, que ce soit en mix ou en prod... c'est un peu comme les autres allemands là... DuMonde, B&J, ATB... c'est plus c'que c'était

Old Post Jul-14-2005 03:29  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by maxxyme
et y'a quand même David Guetta - The world is mine (chais pas quoi remix... qui est plutôt sympa... mais bon c'est pas spécialement trance ^^ plutôt progressive house je dirais... )

pvd remix peut-être ?

Old Post Jul-14-2005 08:29  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

C'est quoi ce truc

=> http://www.juno.co.uk/ppps/products/185664-01.htm

Old Post Jul-14-2005 19:30  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Qqn a entendu ca :

Dream - Get Over (Flutlicht Dub Club Mix)

j'ai hate d'écouter. Flutlicht, ils avaient pas (ou il) arrêté ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-14-2005 20:01  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

C'est S.H.O.K.K. qui a arrêté (enfin poursuivi vers la techno plutôt... )

Old Post Jul-14-2005 20:36  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
electronium
tranceaddict in training

Registered: Jul 2005
Site français Sensation White @Amsterdam

Salut !

je viens faire ici la promotion d'un nouveau site Web : Sensation White à Amsterdam : http://sensationwhite.free.fr. Sensation est un évènement musical trance/techno/electro démesuré qui est très peu connu en France. Ce site est destiné à le faire connaitre. Allez y faire un tour, vous ne serez pas déçu...

Description :
Evènement musical complètement démesuré de musique trance/techno où se retrouvent 40.000 personnes toutes vêtues de blanc. Au programme : Les plus grands DJ du monde, spectacle pyrotechnique, shows... Sensation White est l'évènement du genre le plus grand et le plus spectaculaire d'Europe et se déroule à Amsterdam ArenA. Emotions et frissons garantis.

Old Post Jul-15-2005 23:24  France
Click Here to See the Profile for electronium Click here to Send electronium a Private Message Visit electronium's homepage! Add electronium to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Heho le multi post ca va

Non mais!

Old Post Jul-15-2005 23:50  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Et d'abord a la Sensation white y'avait Guetta, t'a oublié House.

The Woooooorld is miiine

Old Post Jul-15-2005 23:51  France
electronium
tranceaddict in training

Certes, mais perso g trouvé que Guetta n'avait pas sa place à Sensation. C t complètement décalé avec le reste :s

Old Post Jul-16-2005 01:25  France
Click Here to See the Profile for electronium Click here to Send electronium a Private Message Visit electronium's homepage! Add electronium to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Bon il va falloir recadrer tout ça l'ami !
JLP t'a judicieusement indiqué qu'il fallait te présenter dans le thread approprié, tu n'as pas besoin de remettre ton post ici, on n'est pas débile, on a vu l'autre. Et ouais comme il l'a dit aussi, ta démarche d'avoir fait un site sur sensation est vraiment bien mais ne nous prends pas pour des noobs, là t au quartier général de la trance, tout se sait et tout le monde connait

Bienvenue néanmoins parmi nous (et c'est moi Stan de ton livre d'or qui t'a surement amené jusque ici je présume)

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-16-2005 08:29  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
electronium
tranceaddict in training

Salut Stan;
Ouai c toi qui m'a conduit ici en effet... je te trouve relativement agressif dans ton message !
Pour la présensation, ca a été fait sur l'autre post.
Je suis allé voir tes sites; je n'ai pas réussi à poster de message sur le livre d'Or...

Old Post Jul-16-2005 08:33  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Juillet 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack From Slinky [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco V vs. Jens - "Loops & Tings Relooped" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:48.

Forum Rules: