Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > LOST : Les Disparus de TA-FR
Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gëist
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2005

Je suis pas lost, je regarde les post, mais je post rarement c'est tout

Après quoi il m'apparaît urgent de me taire.

*** Selenite ***

Old Post Jul-28-2005 23:01  France
Click Here to See the Profile for Gëist Click here to Send Gëist a Private Message Visit Gëist's homepage! Add Gëist to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by thetrancer303
C'est toi qui dit ça ???

Tes accueils sont légendaire pourtant...

Carrément ? légendaires !!! Ca me touche

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-29-2005 07:42  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002
Re: Re: Re: Re: LOST : Les Disparus de TA-FR

quote:
Originally posted by raph93
HFR c'etait mieux avant

Ouais d'abord

Back> ah? dsl

Old Post Jul-29-2005 07:45  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Emotion odyssey
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Salut tout le monde
bah je suis toujours la sauf qu'en ce moment vu que j'ai énormément + de taff et ce depuis 3 bon mois, j'ai carrément moins le temps de poster. et comme je nai plus internet chez moi (pour le moment) bref je les collectionne.
en revanche je vient tres souvent vous lire jadore l'ambiance ici, et c'est tellement bon de lire ou de partager des news trance, des avis etc...
bon dici 2 semaines ca devrait etre + calme ici..(enfin!! lol) donc je serais surement + présent.

@ pluche tout le monde
lol excellent le titre du thread

Old Post Jul-29-2005 07:51  France
Click Here to See the Profile for Emotion odyssey Click here to Send Emotion odyssey a Private Message Visit Emotion odyssey's homepage! Add Emotion odyssey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chrome67
tranceaddict

Registered: Jan 2005

Présent, je poste pas mais je lis les messages d'ailleurs je reviens tout juste d'une semaine de vacances dans le sud.

Old Post Jul-30-2005 02:01  France
Click Here to See the Profile for Chrome67 Click here to Send Chrome67 a Private Message Add Chrome67 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by E-Trancer
Coucou.
Joyeux anniversaire
Joyeuses pâques
Happy Halloween
Joyeux noël
Bonne année

hey!

Old Post Jul-30-2005 09:05  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by LandOfTrance
Le problème avec des "vieux" forums comme celui-ci, c'est qu'ya déjà une sorte de "communauté" d'anciens qui se connaissent et qui délirent entre eux (je ne dis pas que c'est voulu), et puis quand on est un membre récent on se dit qu'on va déranger...

Non, j'ai pas remarqué ça.
Je connaissais le forum pour avoir eu quelques liens de Shivan par mail, et panne de boulot aidant, ambiance de merde sur undernet aidant, j'ai repensé à ce forum. J'ai dû lire non stop pendant 1 jour le temps de voir l'ambiance générale, et je me suis lancé, sans me faire agresser par Stan, comme quoi faut pas généraliser.
En plus c'est convivial ici, pas de modérateur avec une humeur girouette qui banne pour le moindre mot de travers (non, je vais pas donner sortons point net en exemple).

Old Post Jul-30-2005 10:10 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Old Post Aug-04-2005 21:06  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

TIENS DONC !!!!

Welcome back l'ami rouennais

Old Post Aug-04-2005 21:18  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

ah oui, il s'est refait une nouvelle peau (avatar, sig).. donc t'es de retour l'ami ?

welcome back

Old Post Aug-05-2005 08:43  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Oui a priori de retour

Pour être franc, je faisais un peu la tête (des messages m'ont quelque peu ennervé ou vexé - je dois être trop susceptible )
Mais si je dois faire ma révolution, je la ferai ici et pas moi tout seul sur mon canapé

Old Post Aug-05-2005 09:38  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hcm
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004
Hello!

Non, non! Je ne suis pas disparu

Je viens moins souvent et poste moins aussi c'est vrai, mais je suis toujours à l'affût des nouvelles soirées annoncées et news sur TA.
J'ai un peu moins de temps et une vie de famille qui va commencer sérieusement (futur papa d'un futur fan de trance j'espère ).

Mais je sais qu'il commence a y avoir de plus en plus de réglements de comptes entre certains TA et ca plombe un peu l'attrait (c'est tjs bon d'avoir des points de vue différents, ms des moments ca devient un peu lourd).

Voila c'est tt.

@+

Old Post Aug-05-2005 13:20  France
Click Here to See the Profile for hcm Click here to Send hcm a Private Message Add hcm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > LOST : Les Disparus de TA-FR
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ID this [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChristian Smith & John Selway - "Move!" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:07.

Forum Rules: