Originally posted by Jasperovitsj
Snobs I tell ya, snobs
Uw oortjes gaan echt ni kapot van 128k...
Onder de 192 ga je t toch echt wel horen, en 128 vind ik persoonlijk gewoon "niet best"
quote:
Originally posted by BZRK
Op hydrogenaudio weigeren ze nochtans listening tests te doen voor die bitrates, omdat dan zelfs voor de cracks ginder bijna alles transparant klinkt en vergelijking van codecs veel te moeilijk wordt...
Doe toch maar een poging om het uit te leggen.
T valt idd bijna niet uit te leggen, maar je hoort t gewoon... onder 192 hoor je gewoon de compressie, en daarboven... sjah... dynamiek Dan gaat tellen hoe waarheidsgetrouw de dynamiek is, maar dat is een heel technisch verhaal waar ik zelf ook t fijne niet van weet.
Sep-01-2005 02:28
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
spetskes = stukje waar de muziek ff wegvalt, een stukje muziek dat geskipt wordt
gReetz
And now, im outta here
Sep-01-2005 12:33
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by pooley
hittin' da pipe micha?
offtopic:
zo zouk het ni noemen, nog nooit een sigaret van men leven aangeraakt, tijdens werchter toch neki een wietje gesmoord, Ik von er geen kloten aan tbh. Rolt wa gras in tappeseerpapier en ge gaat waarschijnlijk nog meer flashe van die stukskes patexlijm da er nog aanhangen dan van wiet
zo zouk het ni noemen, nog nooit een sigaret van men leven aangeraakt, tijdens werchter toch neki een wietje gesmoord, Ik von er geen kloten aan tbh. Rolt wa gras in tappeseerpapier en ge gaat waarschijnlijk nog meer flashe van die stukskes patexlijm da er nog aanhangen dan van wiet
Laat iemand die jonge ne keer meedoen me een waterpijp