Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Petite(s) précision(s) sur Dj Dany
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by JLP
Attention moi je crie a la conspiration!

C'est bel et bien Dany de Lyon qui tente de revenir sur Ta-Fr en nous trompant.

sinon:

JLP
J'aime La Prog

j'aime bien aussi...

Old Post Sep-01-2005 18:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by JLP
je crie a la conspiration!

Putain j'ai lu "je crie à la constipation!"...

Old Post Sep-01-2005 18:12 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by d-miurge
Putain j'ai lu "je crie à la constipation!"...

C'est une erreur de lecture due aux psychopathologies de la vie quotidienne de Freud...
En gros Freud est persouadé que tu as lu ça car soit le mot conspiration te gène, soit tu es tourmenté par le mot constipation.
Heureusement qu'on est pas tous comme lui...

Old Post Sep-01-2005 18:15  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by kalix
C'est une erreur de lecture due aux psychopathologies de la vie quotidienne de Freud...
En gros Freud est persouadé que tu as lu ça car soit le mot conspiration te gène, soit tu es tourmenté par le mot constipation.
Heureusement qu'on est pas tous comme lui...

J'ai fait un rêve où j'avais une dent qui tombait, et quand je dessine c'est uniquement de couleur rouge.
Je ressens aussi une haine farouche envers mon père et j'adore ma maman.

Old Post Sep-01-2005 18:22 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
je me suis renseigné, dans mon coin personne ne connait ni Dj Dany, ni Dj Dany, ni Dj Dany et encore moins Dj Dany. c'est vraiment tous des incultes.

Old Post Sep-01-2005 18:25  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
J'ai fait un rêve où j'avais une dent qui tombait, et quand je dessine c'est uniquement de couleur rouge.

oulha... ton cas doit etre très grave.
lol
A mon avis le seul remède est un bon set pour te vider le cerveau...

Old Post Sep-01-2005 18:28  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:

heureusement qu'on a la lagnue française pour nous protéger, sinon, ils finiraient par croire qu'on est chez les #UkTA niveau barrage après un week end ss champi...

Old Post Sep-01-2005 18:31 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by d&b
je me suis renseigné, dans mon coin personne ne connait ni Dj Dany, ni Dj Dany, ni Dj Dany et encore moins Dj Dany. c'est vraiment tous des incultes.

Bande d'incultes Qui ne connais pas Dj Dany? : Lien Discogs

Old Post Sep-01-2005 18:42  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

Enorme

celle là c'est la plus drole de tte

Old Post Sep-01-2005 18:50 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

PTDR!!!

Old Post Sep-01-2005 18:53  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

c'est clair elle est bien bonne celle la mais j'ai bien aimé le coup avec les pape aussi

Old Post Sep-01-2005 19:14  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

OOO punaisee, longtemps que j'avais pas rigolé autant !!! Krakrakrakrakrakrakra !!!!!

Old Post Sep-01-2005 19:25  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Petite(s) précision(s) sur Dj Dany
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPretty Hard Core track need an ID PLZ. [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSector 7 - Deep Breath [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:09.

Forum Rules: