|
| quote: | Originally posted by DjChook
חזרתיייי
ok, for Taha, Hey i'm chen (i know u mostly can't pronounse the "CH")
But like Nimrod it's better in hebrew :-)
About this topic that is now i see devided into two topics:
א. ראש 1 ? מה אתם קוראים לעזאזל ???
ואם אתם רוצים רמה תקראו את דיג'יי העיר, תאמינו לי הכותבים שם מבינים יותר מכולנו ביחד, בדוק!
(סתם, אם אתם חושבים שלא, אז בסדר, אולי לא, אל תתחילו להתווכח איתי)
ב. בקשר לבר. אחים שלי, דיברתי עם חבר שלי שלומד בביה"ס איתה, שאמור להיות בהוד השרון לא ?
היא לא רק נעל, בטלויזיה שהיא דיברה כמו מפגרת, היא התרכזה ...
כי זה טלויזיה , אז היא עשתה כמה שפחות פאדיחות לעצמה.
הבחורה הוא מספר לי הכי מטומטמת בעולם...
ועוד משהו, היא הייתה דלוקה על מישהו ורדפה אחריו בטירוףףףף והוא לא שם עליה זין, למרות שהיא ניראת פי 1000 יותר טוב ממנו..
אז כנראה שהיא רק תשאר לפנטזיות שלנו. אין מה לעשות
sorry Taha, to much hebrew for me to start translate... |
מה זה די ג'יי העיר, איפה אני משיג את זה, כמה זה עולה????
|