Geen trance en geen hardstyle? Zijn ze de sets van Tiesto, Paul van Dyk en ferry Corsten vergeten? En al die urban troep wie luistert daar in godsnaam naar? Zoals al eerder gezegd trekt dat alleen maar ruziemakers aan. Ze slaan hier volledig de plank mis, Innercity is geen Sensation waar het niemand een ene moer kan schelen wie wat draait. Het is leuk voor iedereen die into experimentele muziek is maar een mainstream publiek blijft lekker thuis. Wat een rare actie. Gewaagd ja, slim no way
Oct-03-2005 17:13
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Enige ding wat ik ID-T moet meegeven is, dat ze wel een verrassende line-up hebben neergezet.....
Oct-03-2005 17:15
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Straks krijg je Trance Energy met Remus, Proteus, Korsakoff en alle Cooldown cafe DJ's
Oct-03-2005 17:21
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
heerlijk dramatisch weer.
Oct-03-2005 17:22
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Als ze die Urban shit nou hadden weggelaten......staan wel aardig wat leuke namen tussen verder.
Maar inderdaad wel verrassend hehe
Ik ben misschien de enige Maar die line-up op de main is echt compleet anders dan je zou erwachten. Goeie zaak. Totale line-up is wel wat experimenteel voor een mainstream evenement, maar wie weet werkt het wel.
Daarnaast heeft ID&T wel waargemaakt wat ze vooraf hebben gezegd, namelijk dat de line-up verrassend zou zijn.
Oct-03-2005 17:28
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Ik ga denk ik met mijn oranje wegwerkersjasje ga hakken op Watskeburt, want De Jeugd Van Tegenwoordig komt ook. joepie!
Iemand een breezer?
Last edited by New Wave on Oct-03-2005 at 17:40
Oct-03-2005 17:30
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Goh, wat een troep... Alleen SK is wel leuk... maar in zown Rai hal komt dat toch niet tot z'n recht...
Oct-03-2005 17:39
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Waardeloos dus voor als je van trance en progressive houdt.
Kan dan wel een verassende line-up zijn, maar de main is absoluut niet "mainstream" genoeg...