Iets belgisch erin of ne belgische remix is ook goe zeker ?
Oct-03-2005 22:13
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Hoe wordt het eigenlijk geregeld ? Wordt het muziekbestand in PM verstuurd aan de volgende DJ zodat het voor de rets nog een verrassing blijft tot het eindresultaat (na eigen bijdrage te hebben geleverd)... of wordt alles hier in deze thread gezet ?
Enlighten us BB
Oct-03-2005 22:19
Pheatus
Supreme tranceaddict
nog leuk ideetje Push!
Nuja, moest er een ftp-server nodig zijn, let me know. Dan maak ik een beta-mix accountje aan voor de mix
Oct-03-2005 22:40
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Oct-03-2005 23:32
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
ik mix den dezen der in:
"I wanna know, if there's somebody on the floor, who can s*ck me like a h**r..." Ooooooooooooh zalige track
Just kidding
Oct-04-2005 08:17
Push2005
Sidechain'd
quote:
Originally posted by diddi
ik mix den dezen der in:
"I wanna know, if there's somebody on the floor, who can s*ck me like a h**r..." Ooooooooooooh zalige track
Just kidding
Ahja... waarom dan nog nie direct beginnen met Furax of Q-IC
En als het een internationale mix is dan Albert Motar & Schnappie
Oct-04-2005 08:20
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Is iedereen wel akoord met een Belgische mix? Vrije trackkeuze kan een betere mix opleveren. Opinies?
Burn (Original Mix) is zooo zalig trouwens; die Van Bellen Remix moet ik nog checken. Is dat een Belg?
Jah, ik wacht nog even op de onbepaalde bpms, vanavond begint het. Pheatus, een ftp'tje zou schitterend zijn !
't Gaat dus allemaal privaat, zodat het voor de rest een verrassing is, ook de tl, die wordt wel compleet meegegeven aan de volgende djs.
Oct-04-2005 09:20
Push2005
Sidechain'd
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
't Gaat dus allemaal privaat, zodat het voor de rest een verrassing is, ook de tl, die wordt wel compleet meegegeven aan de volgende djs.
Cool ... Stel jij dan wel nog een lijstje op met de volgorde van de BeTa's ? En ik ga alleszinds akkoord met een Belgische mix om eens te starten