|
| quote: | Originally posted by eXeTik
גמרנו אתמול איזה 3 ראשים ולא הצלחתי... והוא העיקר הצליח על הראש הראשון
יוצא אחוש יפה!
נ.ב- גיא אני מאוהב בחתימה שלך, רק עכשיו אני קולט כמה היא פצצה |
הריי כבר אמרתי לך שאני מוכשר ואתה לא
Im the LORD OF THE RINGS
וכן החתימה שלי באמת פצצתית
תודה אחי
___________________
***FEEL THE TRANCE...FEEL THE LIFE***
|