Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > PURE THE MOVIE :: In Theaters Friday November 11th
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ninjahola
Frankie Wilde

Registered: Sep 2004

Caught it....not bad but not great, I think it was a little too hyped up. Party scenes were way too short, acting was average, and music was average as well. There is yet to be a film that really covers the scene fully.
Except for all gone pete tong...and Groove, and Human Traffic.
But still they seem to be mising something...

Old Post Nov-15-2005 23:40  Ireland
Click Here to See the Profile for ninjahola Click here to Send ninjahola a Private Message Add ninjahola to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anne
anne la banane

Registered: Oct 2005

Ordinaire. c'est vrai qu'il n'y avait pas assez de scènes de party...J'suis allée voir le film pour ca mais je comprends que le film raconte la vie de misha apres ces fameuses années d'intense party. J'ai beaucoup aimé la manière dont c'était filmé et la musique s'harmonisait parfaitement.Oh comment j'aimerais que la scène qui se passe au Aria arrive dans la vrai vie !Tout le monde qui s'éclate a fond et saute partout ça serait incroyable! WOW!

Old Post Nov-17-2005 05:41  Canada
Click Here to See the Profile for Anne Click here to Send Anne a Private Message Add Anne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Anne
.Oh comment j'aimerais que la scène qui se passe au Aria arrive dans la vrai vie !Tout le monde qui s'éclate a fond et saute partout ça serait incroyable! WOW!

cest souvent comme ca pourtant

les soirées les moins achalendées, les gens se lachent encore plus

Old Post Nov-17-2005 18:57  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anne
anne la banane

ca veux dire que jsuis pas encore tombée sur la bonne soirée. C'est quand que jdois venir au Aria alors?

Old Post Nov-18-2005 02:47  Canada
Click Here to See the Profile for Anne Click here to Send Anne a Private Message Add Anne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John_H2O
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

Ben voyons... Une soirée avec KING LOUIS

-Satchel Paige-

Old Post Nov-18-2005 02:57  Canada
Click Here to See the Profile for John_H2O Click here to Send John_H2O a Private Message Add John_H2O to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anne
anne la banane

ben oui!! mais ou avais-je donc la tête?????

Old Post Nov-18-2005 03:01  Canada

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > PURE THE MOVIE :: In Theaters Friday November 11th
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId-1 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHighland - "Forsaken Pt 2" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:54.

Forum Rules: