|
| quote: | Originally posted by Vizay
steve vad kostade hela resan för dig sist, du flög väl då också?
|
Jag bokade relativt sent förra året men fick tag på en biljett med KLM för runt 1600... Arlanda/Sthlm till Schiphol/Amsterdam.
Förra året gick jag ju även in gratis... Ska se om det går att fixa igen... då slipper jag alla köer + får ett eget skåp att lägga prylar i.
Dock spelar det ingen roll om jag måste köpa en biljett... så säger min nya lön iaf 
___________________
www.Steveheden.se
|