|
שחר אני שונא שאתה לא מסוגל לקבל דעות של אנשים
למה אתה חושב שכל ההשוואות האלה קשורות למשהו ?
אתה יודע, אולי זה רק אצל אשכנזים מתנשאים ולא מזרחיים
אבל אני רוצה שיקום פה מישהו בגיל 25-26 (אם יש כאלה) שהיה ג'ובניק יומיות בצבא, ויגיד לי עם כמה מהחברים מהשירות שלו הוא עדיין בקשר
עכשיו אני לא אגיד שזה המצב הנכון, ואני בטוח שאצלכם מצליחים לשמור, אבל אני כבר רואה איך אנשים שאני בא איתם במגע בצבא אז הכל טוב ויפה, אבל בסופו של דבר יש את החברים בבית... מן הסתם פעם ב.. וזה כשעוד בצבא, אבל אח"כ אני אישית רואה את הקשרים האלה דועכים. ואני אחד האנשים הריאלים שאני אומר את זה, ולא כי אני הבעיה פה.
___________________
Never again.
|