Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא\גיוס לצה"ל
Pages (27): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
warpedd_
until when?!



Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana

שחר אתה פשוט סמרטוט אני לא מבין מה אתה מתגאה בזה
רק מראה כמה אתה ילד שלא מבין מהחיים שלו
וכן אני קרבי ואני עוד חודשים מסיים קורס קצינים
ואני יכול להגיד לך שכל השטויות שאתה מחשיב בתור דברים טובים שווים לתחת
שאתה משווה אותם מול חברים לנשק, אנשים שאתה סומך עליהם בחיים שלך
ובדברים סופר מעניינים
(לדוגמא אני חוזר מ3 שבועות שפצצנו בהם יותר מ6 טון חומר נפץ.. אם אתה לא מאמין תקרא את הכתבה במחנה הקרוב)

לכל המועמדים לשירות פה בפורום
יש כלכך הרבה דברים מעניינים
שחבל להפסיד אותם

"כיף להיות ג'ובניק אבל יותר כיף לצחוק עליהם...

Old Post Dec-02-2005 16:13  Israel
Click Here to See the Profile for warpedd_ Click here to Send warpedd_ a Private Message Add warpedd_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

quote:
Originally posted by warpedd_
שחר אתה פשוט סמרטוט אני לא מבין מה אתה מתגאה בזה
רק מראה כמה אתה ילד שלא מבין מהחיים שלו
וכן אני קרבי ואני עוד חודשים מסיים קורס קצינים
ואני יכול להגיד לך שכל השטויות שאתה מחשיב בתור דברים טובים שווים לתחת
שאתה משווה אותם מול חברים לנשק, אנשים שאתה סומך עליהם בחיים שלך
ובדברים סופר מעניינים
(לדוגמא אני חוזר מ3 שבועות שפצצנו בהם יותר מ6 טון חומר נפץ.. אם אתה לא מאמין תקרא את הכתבה במחנה הקרוב)

לכל המועמדים לשירות פה בפורום
יש כלכך הרבה דברים מעניינים
שחבל להפסיד אותם

"כיף להיות ג'ובניק אבל יותר כיף לצחוק עליהם...


פחחחח
אני מעדיף לצחוק על אנשים שתקועים בצבא בזמן שאני נהנה בבית וממשיך בעיסוקי היותר מעניינים....
ראית פיצוץ של חומר נפץ זה מאוד מעניין..
שמעת בום גדול וראית ענן של עשן. אני מעדיף לראות בבית סרט אקשן עם סילבסטר סטאלון עם קערה גדולה של פופקורן וחברים ג'ובניקים ואחרי זה לצאת למועדון (לא מועדון בבסיס )

סליחה שאני מתערב פשוט הייתי חייב !

Last edited by Sm0keMachine on Dec-02-2005 at 16:37

Old Post Dec-02-2005 16:28 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by warpedd_
שחר אתה פשוט סמרטוט אני לא מבין מה אתה מתגאה בזה
רק מראה כמה אתה ילד שלא מבין מהחיים שלו
וכן אני קרבי ואני עוד חודשים מסיים קורס קצינים
ואני יכול להגיד לך שכל השטויות שאתה מחשיב בתור דברים טובים שווים לתחת
שאתה משווה אותם מול חברים לנשק, אנשים שאתה סומך עליהם בחיים שלך
ובדברים סופר מעניינים
(לדוגמא אני חוזר מ3 שבועות שפצצנו בהם יותר מ6 טון חומר נפץ.. אם אתה לא מאמין תקרא את הכתבה במחנה הקרוב)

לכל המועמדים לשירות פה בפורום
יש כלכך הרבה דברים מעניינים
שחבל להפסיד אותם

"כיף להיות ג'ובניק אבל יותר כיף לצחוק עליהם...


פחח אתה מדבר על סמרטוט?
אתה זה שהצבא שם עושה בו מה בזין שלו
אני בחייים לא יתן לצבא לעשות בי מה שהוא רוצה

כשאתה מסיים ארוחת צהריים בבסיס אני כבר בדרך הבית
גם כל השטויות שאתה מחשיב בתור דברים טובים שווים לתחת
"חברים לנשק"
איך אני איתך שגם החברים שבגף שלי היום הם חברים שישארו איתי כל הזמן?
אנחנו מגובשים רצח ויוצאים מלאאא אחרי הבסיס

בזמן שאתה מפוצץ 6 טון חומר נפץ (שזה מעניין לי בערך את השער היותר כהה שיש לי על ביצת ימין) אני יכול לפוצץ בחורות
אז מה יותר שווה?!
למה נראה לך שמעניין אותי החומר נפץ?
זה לא מעניינתי תבין!!!

ואנחנו נראה את המועמדים פה שיקשיבו לך
נראה כמה זמן יקח להם לבוא לבקש עזרה ממני
(וכן ראיתי המון כאלה)

ואני עדיין לא מבין איפה אתה צוחק עלי?
כשאני לובש א' ואתה נשאר על ב' לקראת השבת?
זה מצחיק אותך יניטחן|?????

ותבין
בנאדם שבאמת מורעל לא יבוא ויצחק על ג'ובניקים
הוא יגיד להם סבבה מכבד אותכם אבל לא אוהב

אבל בנאדם כמוך שבא ומשחק לי אותה מינימום ג'יימס בונד
זה בנאדם שהלך לאיפה שהוא הלך כי הכריחו אותו או בשביל שאחר כך הוא יוכל לספר "אני גבר אני מפוצץ חומר נפץ"..בנאדם שבאמת אוהב את זה ומורעל יעשה את העבודה שלו בשקט
חבר הכי טוב שלי מ"כ בגבעתי וכנראה גם הוא ילך לקצונה
ועד היום הוא לא אמר לי מילה על זה שאני ג'ובניק
והוא גם לא בא ומספר לי "אני גבר אני עבריין יש לי נשק קטלני" ..אם אני לא שואל שאלות הוא לא מתחיל לספר דברים
כי הוא לא מחפש את ההתלהבות והסיפורי צבא
הוא יודע שהוא עושה הרבה בצבא והוא עושה את זה בשקט בלי לנפנף עם זה
וזה מה שאני אוהב..

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
פחחחח
אני מעדיף לצחוק על אנשים שתקועים בצבא בזמן שאני נהנה בבית וממשיך בעיסוקי היותר מעניינים....
ראית פיצוץ של חומר נפץ זה מאוד מעניין..
שמעת בום גדול וראית ענן של עשן. אני מעדיף לראות בבית סרט אקשן עם סילבסטר סטאלון עם קערה גדולה של פופקורן וחברים ג'ובניקים ואחרי זה לצאת למועדון (לא מועדון בבסיס )

סליחה שאני מתערב פשוט הייתי חייב !


+1
אבל אני מבין תאפס ההוא
אם הייתי במקומו גם אני הייתי מקנא בגובניקים ומלכלך

יש לי חבר מפקד בטכני שכל הזמן מנסה להוכיח שהתנאים אצלי לא טובים
כי הוא מקנא

Last edited by Shahar on Dec-02-2005 at 18:31

Old Post Dec-02-2005 18:25 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

שחר אני שונא שאתה לא מסוגל לקבל דעות של אנשים
למה אתה חושב שכל ההשוואות האלה קשורות למשהו ?

אתה יודע, אולי זה רק אצל אשכנזים מתנשאים ולא מזרחיים
אבל אני רוצה שיקום פה מישהו בגיל 25-26 (אם יש כאלה) שהיה ג'ובניק יומיות בצבא, ויגיד לי עם כמה מהחברים מהשירות שלו הוא עדיין בקשר

עכשיו אני לא אגיד שזה המצב הנכון, ואני בטוח שאצלכם מצליחים לשמור, אבל אני כבר רואה איך אנשים שאני בא איתם במגע בצבא אז הכל טוב ויפה, אבל בסופו של דבר יש את החברים בבית... מן הסתם פעם ב.. וזה כשעוד בצבא, אבל אח"כ אני אישית רואה את הקשרים האלה דועכים. ואני אחד האנשים הריאלים שאני אומר את זה, ולא כי אני הבעיה פה.


___________________
Never again.

Old Post Dec-02-2005 21:07 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DjChook
שחר אני שונא שאתה לא מסוגל לקבל דעות של אנשים
למה אתה חושב שכל ההשוואות האלה קשורות למשהו ?

אתה יודע, אולי זה רק אצל אשכנזים מתנשאים ולא מזרחיים
אבל אני רוצה שיקום פה מישהו בגיל 25-26 (אם יש כאלה) שהיה ג'ובניק יומיות בצבא, ויגיד לי עם כמה מהחברים מהשירות שלו הוא עדיין בקשר

עכשיו אני לא אגיד שזה המצב הנכון, ואני בטוח שאצלכם מצליחים לשמור, אבל אני כבר רואה איך אנשים שאני בא איתם במגע בצבא אז הכל טוב ויפה, אבל בסופו של דבר יש את החברים בבית... מן הסתם פעם ב.. וזה כשעוד בצבא, אבל אח"כ אני אישית רואה את הקשרים האלה דועכים. ואני אחד האנשים הריאלים שאני אומר את זה, ולא כי אני הבעיה פה.


אוקי חבר שלי בטכני אומר לי שיש לי חרא תנאים
ושאסור לי להסתובב על ב' בלי כומתה וגומיות
זה לא נקרא קינאה?!
(ובאמת לכל היחידה שלנו מותר להסתובב ככה על ב)

אני לא מקבל דעות שנראות לי מוזרות
מה אתה חושב שלא ראיתי אנשים קרביים שאמרו לי "זה חרא להיות ג'ובניק ולא הייתי מחליף איתך בחיים" אבל אחר כך הלכו ואמרו לאנשים "איזה כיף לו איזה שירות קטלני יש לו

אני יודע שאני יהיה בקשר עם הרבה חברים אצלנו כי גם כאלה שפרשו אנחנו עדיין בקשר איתם

וזה מה שאני מנסה להסביר
החברים מהצבא הם חלק מהחברים בבית!
זה ההבדל בנינו..

המפקד שלנו אחרי הערב גף בא איתנו לבית של חבר לשתות ולהשתכר
זה לא מספיק גיבוש מצידך?

Old Post Dec-02-2005 21:15 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
warpedd_
until when?!



Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana

אתה כלכך מתלהב משטויות שזה הורג אותי
וואו המפקד בא לשתות איתך איזה גבר הוא

חחח

ד"א שלא תבין אותי לא נכון
אני גם חושב שאם להיות ג'ובניק אז כבר עד הסוף כמו שאתם אומרים
אבל אני לא דוגל בלהיות ג'ובניק
(ד|א בקשר אפסנאות אני לא מבין מה אתה מתלהב מזה שיש עליך איזה נגד מפגר

Old Post Dec-02-2005 22:07  Israel
Click Here to See the Profile for warpedd_ Click here to Send warpedd_ a Private Message Add warpedd_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by warpedd_
אתה כלכך מתלהב משטויות שזה הורג אותי
וואו המפקד בא לשתות איתך איזה גבר הוא

חחח

ד"א שלא תבין אותי לא נכון
אני גם חושב שאם להיות ג'ובניק אז כבר עד הסוף כמו שאתם אומרים
אבל אני לא דוגל בלהיות ג'ובניק
(ד|א בקשר אפסנאות אני לא מבין מה אתה מתלהב מזה שיש עליך איזה נגד מפגר


לא קשור ללהתלהב
הוא אמר שלא שומרים על קשר
ואני אומר שאני ישמור על קשר עם כולם עוד הרבה זמן

ומעל המפקד שלי יש רס"ן
ואמרתי לך אני שם עליך אלף זין
אותך טוחנים אותי לא
אני בחיים לא ידע איך זה ללבוש ב'
בניגוד אליך שאתה לא כל כך יודע איך נראה א'

ובטח שלא נראה לי שאתה יודע איך נראה הבית באמצע השבוע חחחחח
אז על הזין שלי מה שתאומר למה אנשים כמוך אנלא סופר ומשתין עליכם בקשת

Old Post Dec-02-2005 22:18 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

אם אני המוד פה אני מוחק כמה מהפוסטים האחרונים של שחר
סלח לי אבל אתה פשוט מגלה התנהגות של תינוק מגודל בחלק מהפוסטים שלך
למה לך מותר להתלהב ולזיין תמוח פה כל יום על פטורים וחיים משוגעים שאתה עושה בבסיס ולבן אדם ששומר על המדינה המזוינת הזו שמגדלת אנשים כמוך שמרשים לעצמם לצחוק על בן אדם ששומר בסופו של דבר על כל אחד ואחד מאיתנו כן גם עליך אסור להוציא מילה
כן אתה מתלהב מפטור משמירות
הוא מתלהב מפיצוץ של חומר נפץ
מה יותר מגוחך? בוא נראה...
הטרד הזה מכיל כל כך הרבה שטויות ועם שתי מודים אני לא מבין איך לא מתחילות כאן מחיקות סדרתיות וסינון מבוקר של כל הרוע שיש פה
בא לי להקיא כשאני קורא את שתי הפוסטים האחרונים של שחר ולמען האמת ירון אני לא יודע מה שתית או על איזה סם אתה אבל אתה לא מתנהג בצורה יותר בוגרת בכלל
4 חודשים לפני השחרור כדאי מאוד שתתחיל להתבגר
שחר..לך יש עוד שנתיים
בנתיים אתה ממש לא מתנהג כמו אדם שיהיה בקרוב בן 20

כולם פה יודעים שהייתי גובניק אני לא מסתיר את זה לרגע ואני גאה בשירות שעשיתי למרות שאני יודע שלא עשיתי הרבה
אבל רבאק שחר כמה רוע צריך בן אדם כדי לצחוק על קרבי? אתה כל כך מטומטם מכדי לקלוט שבלעדיהם אתה לא גר איפה שאתה גר? אז אני לא יהיה צבוע ויגיד שכולם חייבים להיות קרביים אני אפילו לא יגיד שבגלל שאני שירתתי שלוש שנים מלאות כולם צריכים לעשות את זה רק על דבר בסיסי ופשוט אסור להתפשר וזה הכבוד וההערכה לאנשים שכן בחרו בזה או כן עושים את זה
שחר אחרי משאמרת בשתי הפוסטים האחרונים אני לא יכול להשתחרר מהתחושה שאתה פשוט אדם רע
עברת פה את כל הגבולות האפשריים ואיך שאני מכיר אותך מהויכוחים פה תמיד יהיה לך הסבר "טוב" לזה ואין סיכוי שתחזור בך
אם הטרד הזה לא נרגע במיידי והמודים ימשיכו לטמון תראש שלהם בחול נגיע למצב שגם 3 ו4 מודים לא יספיקו פה
להתלונן זה דבר יפה אבל למי שיש תכוח אני מקווה מאוד שיש גם תשכל להבין שבטרד הזה נחצו גבולות והגיע הזמן להעמיד דברים במקומם או לחילופין לפטר את שתי המודים ולהשאיר תפורום ללא מוד...אחרי הכל מה יהיה ההבדל?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-03-2005 02:28 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

וואו אילן לקחת את זה ממש קשה
טוב אז באמת יש לי כבוד ללוחמים שמגנים עלינו ולכל מה שהם עושים
אבלללל..
מה לעשות אני לא מסמפט קצינים בכלל והשפה המתנשאת שלהם מאוד מעצבנת אותי, שהם משחקים אותה המפקדים שיודעים הכל והלעג שלהם לחיילים שלא התגייסו לקרבי..
זה אולי בגלל שריטה שיש לי עקב כך שבצעירותי הייתי תחת פיקוד של קצין בדרגת סג"ם שחשב שהוא אלוהים..

בכל מקרה - כשראיתי שהוא רשם
"כיף להיות ג'ובניק אבל יותר כיף לצחוק עליהם...
אז הייתי חייב להגיב
אולי יצאתי ילדותי או מה שתקראו לזה אבל זה אני..

Old Post Dec-03-2005 08:38 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
וואו אילן לקחת את זה ממש קשה
טוב אז באמת יש לי כבוד ללוחמים שמגנים עלינו ולכל מה שהם עושים
אבלללל..
מה לעשות אני לא מסמפט קצינים בכלל והשפה המתנשאת שלהם מאוד מעצבנת אותי, שהם משחקים אותה המפקדים שיודעים הכל והלעג שלהם לחיילים שלא התגייסו לקרבי..
זה אולי בגלל שריטה שיש לי עקב כך שבצעירותי הייתי תחת פיקוד של קצין בדרגת סג"ם שחשב שהוא אלוהים..

בכל מקרה - כשראיתי שהוא רשם
"כיף להיות ג'ובניק אבל יותר כיף לצחוק עליהם...
אז הייתי חייב להגיב
אולי יצאתי ילדותי או מה שתקראו לזה אבל זה אני..


טוב רק לשם ההגינות הבסיסית אני לא חושב שזה היה הכי נכון בעולם מצידו לכתוב את משהוא כתב
אבל...אחרי שקוראים תטרד הזה ומשנכתב בו אני חושב שזה יכול לעורר מנקודת מבט של לוחם לא מעט עצבים...לא שאני יודע


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-03-2005 09:05 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

עוד משהו קטן.....
איזה באסה לאנשים שמתגייסים לצבא בשביל למצוא חברים לחיים...

Old Post Dec-03-2005 09:51 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם אני המוד פה אני מוחק כמה מהפוסטים האחרונים של שחר
סלח לי אבל אתה פשוט מגלה התנהגות של תינוק מגודל בחלק מהפוסטים שלך
למה לך מותר להתלהב ולזיין תמוח פה כל יום על פטורים וחיים משוגעים שאתה עושה בבסיס ולבן אדם ששומר על המדינה המזוינת הזו שמגדלת אנשים כמוך שמרשים לעצמם לצחוק על בן אדם ששומר בסופו של דבר על כל אחד ואחד מאיתנו כן גם עליך אסור להוציא מילה
כן אתה מתלהב מפטור משמירות
הוא מתלהב מפיצוץ של חומר נפץ
מה יותר מגוחך? בוא נראה...
הטרד הזה מכיל כל כך הרבה שטויות ועם שתי מודים אני לא מבין איך לא מתחילות כאן מחיקות סדרתיות וסינון מבוקר של כל הרוע שיש פה
בא לי להקיא כשאני קורא את שתי הפוסטים האחרונים של שחר ולמען האמת ירון אני לא יודע מה שתית או על איזה סם אתה אבל אתה לא מתנהג בצורה יותר בוגרת בכלל
4 חודשים לפני השחרור כדאי מאוד שתתחיל להתבגר
שחר..לך יש עוד שנתיים
בנתיים אתה ממש לא מתנהג כמו אדם שיהיה בקרוב בן 20

כולם פה יודעים שהייתי גובניק אני לא מסתיר את זה לרגע ואני גאה בשירות שעשיתי למרות שאני יודע שלא עשיתי הרבה
אבל רבאק שחר כמה רוע צריך בן אדם כדי לצחוק על קרבי? אתה כל כך מטומטם מכדי לקלוט שבלעדיהם אתה לא גר איפה שאתה גר? אז אני לא יהיה צבוע ויגיד שכולם חייבים להיות קרביים אני אפילו לא יגיד שבגלל שאני שירתתי שלוש שנים מלאות כולם צריכים לעשות את זה רק על דבר בסיסי ופשוט אסור להתפשר וזה הכבוד וההערכה לאנשים שכן בחרו בזה או כן עושים את זה
שחר אחרי משאמרת בשתי הפוסטים האחרונים אני לא יכול להשתחרר מהתחושה שאתה פשוט אדם רע
עברת פה את כל הגבולות האפשריים ואיך שאני מכיר אותך מהויכוחים פה תמיד יהיה לך הסבר "טוב" לזה ואין סיכוי שתחזור בך
אם הטרד הזה לא נרגע במיידי והמודים ימשיכו לטמון תראש שלהם בחול נגיע למצב שגם 3 ו4 מודים לא יספיקו פה
להתלונן זה דבר יפה אבל למי שיש תכוח אני מקווה מאוד שיש גם תשכל להבין שבטרד הזה נחצו גבולות והגיע הזמן להעמיד דברים במקומם או לחילופין לפטר את שתי המודים ולהשאיר תפורום ללא מוד...אחרי הכל מה יהיה ההבדל?


זה בדיוק ההבדל ביני לבינו
אני לא מורעל והוא כן
בנאדם שהתגייס לצבא כדי לעזור למדינה וכדי להרגיש שהוא תורם לא צריך לבוא ולנפנף עם זה
תמבין תהבדל?
שאני עושה משהו בשביל לעזור אנלא בא ומספר לכולם ומנפנף
בגלל זה אם הוא באמת היה עושה את זה בגלל שזה חשוב לו ובגלל שהוא מורעל הוא לא היה בא ומספר פה תסיפורי צבא שלו

וראסמי נסחפת
מייי הוא בכלל ?? כולו איזה אחד שהלך לקרבי
יש מליון כמוהו
נראה לך זה עושה עלי רושם שהוא סגר 21 או פיצץ חומר נפץ?

אמרתי לך יש לי חברים בקרבי ואני מעריך קרביים
אבל אני מעריך את אלה שהולכים לקרבי ולא באים לעשות פוזות עם זה
למה כשבא לי בנאדם שסגר 21 ומביא דיבור כאילו הוא מינימום חטף את סדאם חוסן זה בנאדם שאני ישתין עליו
כי זה בנאדם שאת כל הסבל שהוא עבר הוא מנסה להסתיר עם זה שהוא בא ואומר "אני סגרתי 21 אני עשיתי דברים שאתה לא אתה סתם ג'ובניק אפס" ובגלל זה הגבתי לו ככה

ובמציאות הייתי משתין עליו עוד יותר

Old Post Dec-03-2005 12:53 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא\גיוס לצה"ל
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown from Tiesto - Live @ Avalon (Los Angeles) 14-05-06 (Part 1) [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackACM - "Elements of Trance" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:25.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!