quote:Originally posted by FredNova ID&T is vrije tijd he... denk aub niet dat ik hier iets aan verdien Sorry? ID$T vrije tijd?!?!?! Je bent gek!
___________________ Allemaal gelul!!
Samples genoeg...
Ejh Yves, heb je al eens op ETN.fm gedraaid?
Ik draai maandelijks op ETN.FM en ook DI.FM. Check : www.ydr.be
Heb hem nog een paar keer gehoord vandaag, en kmoet zeggen dat de vocal zeer goed mee valt.
als ge het zelf zegt..
___________________
Zeggen dat uw eigen trackop niks trekt zou niet echt goeie reclame zijn hé
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Zeggen dat uw eigen trackop niks trekt zou niet echt goeie reclame zijn hé daar heb je een goed punt
You never know e !!! hehe...
quote:Originally posted by YDR You never know e !!! hehe... no shit, ik woon ook in wommelgem!1! waar ergens?
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Das wa moeilijk om te zeggen e. Kan wel zeggen ergens aan t rondpunt.
quote:Originally posted by YDR Das wa moeilijk om te zeggen e. Kan wel zeggen ergens aan t rondpunt. daar draai ik vaak rond woon dus ook ni ver af
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA