|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
Als ik zou weten, da ik naar een kot wordt gedaan en daar 9 kere per dag men bloed wordt afgetapt en ik na 6 maand doodgespoten wordt.. zou ook ik snel kunnen lopen
Neen man, ik ben inderdaad uberzwak in lopen. In de vakantie heb ik geprobeerd te lopen... Zo begonnen met 1 km op dag 1: ik was doodop, luchttekort en maagkrampen (naja, kad nu wel net 1 bord spaghetti naar binnengewerkt, maar kom). Dag 2: ik dacht, het zal nu wel beter gaan en inderdaad, ik liep 1,02 km
Dag 3: Ik liep: 1,04 km
Dag 4: Ik liep: 1,06 km
.
.
.
Dag 20: Ik liep 1,40 km
Na dag 20 vond ik het resultaat ronduit belachelijk, en ik ben gestopt 
|
|
Dec-13-2005 23:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005
|
|
quote: | Originally posted by Tiger777
Als ik zou weten, da ik naar een kot wordt gedaan en daar 9 kere per dag men bloed wordt afgetapt en ik na 6 maand doodgespoten wordt.. zou ook ik snel kunnen lopen
Neen man, ik ben inderdaad uberzwak in lopen. In de vakantie heb ik geprobeerd te lopen... Zo begonnen met 1 km op dag 1: ik was doodop, luchttekort en maagkrampen (naja, kad nu wel net 1 bord spaghetti naar binnengewerkt, maar kom). Dag 2: ik dacht, het zal nu wel beter gaan en inderdaad, ik liep 1,02 km
Dag 3: Ik liep: 1,04 km
Dag 4: Ik liep: 1,06 km
.
.
.
Dag 20: Ik liep 1,40 km
Na dag 20 vond ik het resultaat ronduit belachelijk, en ik ben gestopt |
ben (was) ik dan zo extreem... liep de watersportbaan (5.4km) rond en na 5 x (niet zelfde dag)liep ik die rond op 27 min
|
|
Dec-14-2005 11:26
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:50.
Forum Rules: