|
| quote: | Originally posted by Tiger777
sorry xilver... je wint niet, ja, ik weet het, een harde klap.. het spijt me, maar je was de eerste aan wie ik dacht. Ik dacht eerst nog ei te selecteren, maar dan dacht ik "neen, da's een hollander, die heeft het al moeilijk genoeg zo" en toen kwam ik bij u uit... |
Kijk maar uit, als iedereen dat denkt blijven alleen de hollanders over 
|