|
| quote: | Originally posted by YO-I
הבטחתי עידכון נכון? אז תקבלו
למרות השמועות, ארמין לא יינגן באפטר פורים באומן, מדובר במסורת השנתית של רוני הבעלים של נקסט שמביא אותו לכל יום הולדת ואכן כך זה יהיה
כרגע מדובר על האומן אבל יש סיכוי שזה יעבור לדום או לטיאלוי
בכל אופן, ארמין ביום ההולדת של רוני, זהו לבינתיים |
ומתי זה קורה?
|