Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > RoomService Tråden
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

nu jäklar börjar här hända grejer!

http://jofawe.mine.nu/index.php

Old Post Feb-02-2006 21:53  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

blir riktigt bra det där, snyggt golv

Old Post Feb-03-2006 14:41  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Då har målningen äntligen påbörjats.
Måste säga att det är bra mycket mer jobb än jag väntat mig men det är rätt kul ändå

Blev en modiferad bild på shakira

Hoppas jag blir klar i morgon

Old Post Feb-04-2006 17:25  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

fisken:
vilka färger ska du ha? Det blir nog skitsnyggt tror jag

Idag har jag fått min blandare och avloppet å allt sånt som har med vattnet att göra installerat .. superbra!

Å den är såååååååå snygg.. alltså.. att man har så bra smak, man överträffar ju sig själv gång på gång

Old Post Feb-04-2006 22:14  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by jofawe
fisken:
vilka färger ska du ha? Det blir nog skitsnyggt tror jag

Använde bara två nyanser, väggen är den ena och målningen är den andra som är brun.

Old Post Feb-05-2006 20:08  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by mr_fisken
Använde bara två nyanser, väggen är den ena och målningen är den andra som är brun.

<>

Helnice!
Fast.. det ser inte ut som Shakira..

Old Post Feb-05-2006 20:49  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Behöver lite tips och inspiration

vi ska måla om och fräscha upp vår underbara studentpub. Finns det någon som har tips på färgkombinationer/sidor med inspiration eller andra tips på inredning och hur vi ska kunna piffa upp stället? Det är en studentpub och den känslan vill vi ha kvar, och eventuellt framhäva ännu mer. Vi är inte ute efter ett bratsliknande stuk på stället, utan något mer avslappnat dit folk kan gå och känna sig som hemma, vare sig de kommer i kavaj eller en smutsig overall (vi är trots allt den enda studentpuben i växjö där overaller uppmuntras, (gratis inträde innan tio om man har overall på sig tex) och så ska det också förbli).

För er som undrar hur stället ser ut finns en massa gallerier här: http://pudas.se/pages.php?view=39&cat=1

www.laszlo.se

Old Post Feb-22-2006 20:34 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by Laszlo
Behöver lite tips och inspiration

vi ska måla om och fräscha upp vår underbara studentpub. Finns det någon som har tips på färgkombinationer/sidor med inspiration eller andra tips på inredning och hur vi ska kunna piffa upp stället? Det är en studentpub och den känslan vill vi ha kvar, och eventuellt framhäva ännu mer. Vi är inte ute efter ett bratsliknande stuk på stället, utan något mer avslappnat dit folk kan gå och känna sig som hemma, vare sig de kommer i kavaj eller en smutsig overall (vi är trots allt den enda studentpuben i växjö där overaller uppmuntras, (gratis inträde innan tio om man har overall på sig tex) och så ska det också förbli).

För er som undrar hur stället ser ut finns en massa gallerier här: http://pudas.se/pages.php?view=39&cat=1

varför inte göra den som ett vardagsrum med gamla soffor å sånt? (typ som vänner cafét fast lite mer "klubb"
Det tror jag skulle vara rätt ballt =)

Old Post Feb-22-2006 21:14  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Mr_Fisken gav mig lösningen på vad jag skulle göra med min stora kala vägg brevid sängen.

Efter flera veckors arbete med att komma fram till ett beslut hur allt skulle se ut upptäcker jag att min projekt blivit snarlikt Fiskens. Hoppas du inte tar illa upp mannen, du gav mig inspiration!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-22-2006 21:20  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Efter flera veckors arbete med att komma fram till ett beslut hur allt skulle se ut upptäcker jag att min projekt blivit snarlikt Fiskens.

[TA-läge]pics or stfu [/TA-läge]

Old Post Feb-22-2006 21:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by Aendy
Mr_Fisken gav mig lösningen på vad jag skulle göra med min stora kala vägg brevid sängen.

Efter flera veckors arbete med att komma fram till ett beslut hur allt skulle se ut upptäcker jag att min projekt blivit snarlikt Fiskens. Hoppas du inte tar illa upp mannen, du gav mig inspiration!

pics or stfu!

å om ni undrar hur det går med min renovering så står det för tillfället still.
har gjort slut på alla pengar.. ehrm.

Men, det kommer in mer snart å då ska det börjas på igen!

Old Post Feb-22-2006 21:31  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by reveal
[TA-läge]pics or stfu [/TA-läge]

Projektet är bara i planerings- och förberedelsestadiet. Ska sätta igång under sportlovet (med risk för att bli klar lagom till jullovet, kan ha tagit mig vatten över huvudet)

BTW: Fisken, vad använde du för att skissa upp bilden, tavelkrita eller blyerts eller vad?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Last edited by Aendy on Feb-22-2006 at 22:02

Old Post Feb-22-2006 21:49  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > RoomService Tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDarude - Guestmix (Contact FM) 07-28-2006 *different ID* [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLee Pasch - "Energize" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:28.

Forum Rules: