|
| quote: | Originally posted by dj Elof
Los van dit onderwerp: waarom toch altijd zo negatief over alles. Dat er geen nieuwe trance liefhebbers bijkomen, ik begin dat te begrijpen. Stel je voor dat je als jonge knaap een plaatje van Tiesto gehoord hebt (jaja Traffic) en je komt hier op T.A. Wat doe je als nieuwe member? Je zegt hoe goed je wel dat plaatje vindt. Resultaat: bashing! Iedereen vliegt erop om te zeggen dat zo'n plaatje zeker geen trance is en dat tiesto suckt enzovoorts. Awel, moest ik in de plaats van die persoon zijn, ik zou nogal rap weg zijn hier. Zelfde met events. Als ik het topic van AIB lees, dan is Sensation het slechtste wat er bestaat voor trance. Terwijl dat (op dit ogenblik) het grootste event is in België waar nog échte trance wordt gedraaid. Los van het idee of het nu om de show, de dj's of het wit-gekleed-gedeelte gaat.
Als we willen dat trance terug een positief imago krijgt, dan moeten we bij ONSZELF beginnen. In de eerste instantie op een positieve manier praten. Kritiek geven kan en mag, maar je kan één keer zeggen dat je iets beter of anders vond, maar geen tien keer.
Of heb ik ongelijk? |
100% gelijk, dat zeg ik ook altijd. Trance is zeker niet dood maar der moet weer wat meer optimisch tegen over gekeken worden.
K'vond Sensation ook zeer tranzy van de jaar, zowel de Belgische als de Hollandse versie, 2004 was eerder house-gericht (alleen PvD speelde wat trance toen). En 18 Years Illusion mogen we ook niet vergeten, uitverkocht sportpaleis ook al waren de meeste daar voor Tiesto...toch, Tiesto = trance