Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 10/03/06 - Clubbing Elektro-Shock - Cosmic Dream's, DJ TonKs & Ferry Tayle
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

C'est cool ça ... ça fait un beau ptit monde ...

Normalement nous venons avec des amis aussi en plus ... mais je ne sais pas combien ...

J'ai hate ... j'espère qu'il y aura de l'ambience

Run baby run !

Old Post Mar-07-2006 13:34 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

ça vas être hyper tendus.

J'ai un départ en bus à 5 heures 30 samedi matin pour allé faire du Snowboard en Suisse

grrr j'ai trop envie de venir

Old Post Mar-08-2006 06:00 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Dans la série "je fais mon boulet, j'aimerais bien une track spéciale demain", y'a un des DJ qui prévoit de passer :
- Airwave Vs Rising Star - Sunspot 2005 (ou When Things Go Wrong 2005 Meets Sunspot 2005 de "Trilogique")
- Martin Roth - Shockwaves (Summers Here Mix)

Non, j'ai ni les vinyls ni les CD, sinon je les aurais bien ramenés.

Old Post Mar-09-2006 21:03 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by JoeHell
Dans la série "je fais mon boulet, j'aimerais bien une track spéciale demain", y'a un des DJ qui prévoit de passer :
- Airwave Vs Rising Star - Sunspot 2005 (ou When Things Go Wrong 2005 Meets Sunspot 2005 de "Trilogique")
- Martin Roth - Shockwaves (Summers Here Mix)

Non, j'ai ni les vinyls ni les CD, sinon je les aurais bien ramenés.

Bingo, les 2 sont prévus au prog

Old Post Mar-09-2006 21:04  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by FerryTayle
Bingo, les 2 sont prévus au prog

Oh là là... je bave déjà !!!!!!!!

Old Post Mar-09-2006 21:18 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

Et un p'tit Eve Records 13 - Pablo Gargano - Escape pitché à 20% ?? On peut ?

Old Post Mar-09-2006 22:48  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Derniere minute : j'ai chopé une gastro, j'peux pas venir j'suis entrain de planter ma tente dans les chiottes

Fais chier, c'est le cas de dire.

Old Post Mar-10-2006 19:28  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by thetrancer303
Derniere minute : j'ai chopé une gastro, j'peux pas venir j'suis entrain de planter ma tente dans les chiottes

Fais chier, c'est le cas de dire.

arfff euh... courage

Ps:c'est PVD ou Menno qui te l'a refilée?

ok ok j'ai rien à foutre dans ce thread, je sors...

Last edited by anne348 on Mar-10-2006 at 19:40

Old Post Mar-10-2006 19:32 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Petit problème de dernière minute :
quelqu'un passerait dans le coin de Neudorf avant d'aller à la Laiterie ? Mon chauffeur m'a planté...

EDIT : c'est bon, j'ai trouvé quelqu'un d'autre, et 2 nouvelles personnes qui viennent

Last edited by Hank608 on Mar-10-2006 at 20:49

Old Post Mar-10-2006 19:50 
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quand je pense que dans 1 heure je devais etre à la laiterie.

[mode humour à la con]
Avec une gastro et aller dans une laiterie c'est paradoxale
[/mode humour à la con off]

Amusez vous bien les p'tits gars. Pour une fois que j'aurai pu aller vous rencontrer, mais bon ça sera pour la prochaine fois, enfin j'espere.

Old Post Mar-10-2006 21:57  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by JoeHell
Petit problème de dernière minute :
quelqu'un passerait dans le coin de Neudorf avant d'aller à la Laiterie ? Mon chauffeur m'a planté...

EDIT : c'est bon, j'ai trouvé quelqu'un d'autre, et 2 nouvelles personnes qui viennent

trop fort... bonne soirée...

Old Post Mar-10-2006 22:28  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

Bon sur ce, nous on va y aller, en espereant trouver où se garer
Edit: ayé, back

Last edited by cozim on Mar-11-2006 at 02:59

Old Post Mar-10-2006 22:37  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 10/03/06 - Clubbing Elektro-Shock - Cosmic Dream's, DJ TonKs & Ferry Tayle
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track from 99 or 00 (played by ferry back in the day) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Van Dale vs Bryan Ferry - Love Slave [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:51.

Forum Rules: