|
אני בחיים לא אשכח שבאחת ההופעות של פרי בארץ שאלתי אותו לגבי כל האלאקטרו הזה ושינוי הסגנון... הוא אמר לי שנמעס לו מהטראנס ואמרתי לו "ידעתי שתגיד את זה". למען האמת אני דיי מבין אותו, בחור בן 30 שכבר 15 שנה מפיק\מתקלט מוזיקה אלקטרונית, ברור שהוא מחפש חידושים. בשבילי, נשאר ממנו רק השם, כמו הרבה אחרים שהשתנו. משמח אותי מאוד לראות שב 10 הפרקים האחרונים של ארמין נוגן הרבה טראנס יפה ומרגש... גם לארמין היו תקופות משעממות.
Last edited by uzi on Mar-07-2006 at 15:44
|