|
@frednova:zeg euhm, gij werkt als vrijwilliger voor ID&T, en dan nog voor een magazine dat niet eens gratis in de winkel ligt?
met alle respect, maar waar zijt ge mee bezig? die organisatie is KEIhard van u aan het profiteren he man no offence of zo, maar die maken jaarlijks een gigantische omzet, en dan nog er nog geen vergoeding van af kunnen omdat gij gewoon voor de lol interviews gaat afnemen? dat vind k nogal straf, ge moet niet met u laten sollen of zo he!
anyway, over de discussie: ik denk ook niet dat de naam er zoveel toedoet op sensation. tenslotte amuseert het publiek zich het meest van allemaal op DJ Megamix
___________________
|