Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TIESTO live op TMF!!! :(((((
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
KarateKid

Laat hem lekker op TMF Komen...hele tijd dat gezeik en dat geklaag dat het te commercieel word...nou het gaat toch die kant op en wij houden het lekker toch niet tegen..

Old Post Jan-25-2002 12:02  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin X
Senior tranceaddict

Registered: May 2001
Unhappy

quote:
Originally posted by Dj Lex

Kdenk dat je dit beetje verkeerd voorspiegelt aangezien hij lang twijfelde vind hij het dus allebei nix. Als antwoord op de vraag wrom met Jean zei hij dan ook omdat hij dichter bij woont. Maar hoe kun je nou een normaal interview geven op zo'n zender met zulke vragen van zulke domme mensen. Het zou zeker een flop worden vond het op zich nog wel aardiog niet eens heel erg lomp ofzo, maar tsja dat je daar zit als beste dj van nederland is natuurlijk al een beetj triest. Hij heeft zonder TMF ook wel publiciteit genoeg.

Ik ben het eg nie met je eens. Over deze vraag hoeft hij toch niet na te denken lijkt mij?!? Carl cox is veel logischer kwa muziek en commercie gehalte, maar ja kzal wel weer de enigste wezen die hier mee zit. Kvond et gewoon een vreselijk gezicht en achteraf zeg ik: Ja, je hebt gelijk miss proximus, khad nooit moeten kijken...

Old Post Jan-25-2002 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Origin X Click here to Send Origin X a Private Message Add Origin X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin X
Senior tranceaddict

Registered: May 2001
Unhappy

quote:
Originally posted by Dj Lex

Kdenk dat je dit beetje verkeerd voorspiegelt aangezien hij lang twijfelde vind hij het dus allebei nix. Als antwoord op de vraag wrom met Jean zei hij dan ook omdat hij dichter bij woont. Maar hoe kun je nou een normaal interview geven op zo'n zender met zulke vragen van zulke domme mensen. Het zou zeker een flop worden vond het op zich nog wel aardiog niet eens heel erg lomp ofzo, maar tsja dat je daar zit als beste dj van nederland is natuurlijk al een beetj triest. Hij heeft zonder TMF ook wel publiciteit genoeg.

Ik ben het eg nie met je eens. Over deze vraag hoeft hij toch niet na te denken lijkt mij?!? Carl cox is veel logischer kwa muziek en commercie gehalte, maar ja kzal wel weer de enigste wezen die hier mee zit. Kvond et gewoon een vreselijk gezicht en achteraf zeg ik: Ja, je hebt gelijk miss proximus, khad nooit moeten kijken...
Aan de andere kant zeg ik, de aantrekkingskracht van het geld is sterk, dus ik kan het wel een beetje bergrijpen, misschien zou ik het zelf ook doen... Maar toch niet

Old Post Jan-25-2002 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Origin X Click here to Send Origin X a Private Message Add Origin X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TIESTO live op TMF!!! :(((((
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid this one from preach? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCritical Phase - Phase One (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:46.

Forum Rules: